Toon posts:

seaget harde schijf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nu heb ik pas geleden een harde schijf gekocht van 40 GB van het merk Seagate. als ik die in mijn computer wilt zetten dan start hij niet meer op. heb al van alles met kabels gedaan of met jumpers maar hij start gewoon neit op. haal ik die harde schijf er weer uit dan doet de computer het weer wel gewoon. en heb dit op meerdere geprobeerd maar iedere keer kreeg ik hetzelfde probleem

weet iemand hoe dat komt?

• gcb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08-2023

gcb

Geen idee...

Bel seagate eens op. Ze hebben een gratis nummer op hun website (www.seagate.com) staan in Nederland. Misschien krijg je nog garantie?

Gerrit

Verwijderd

Heb je de nieuwe schijf ook bekend gemaakt in je bios?

Verwijderd

Topicstarter
ik zal ze eens bellen een keer
heb er nog wel garantie op dus dat is geen probleem.

maar ik kan helemaal niet meer in mijn BIOS komen als ik mijn computer heb opgestart
hij start namelijk helemaal niet meer op. geen beeld helemaal niks. en haal ik hem er weer vanaf dan doet hij het weer wel

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
lijkt erop dat je hem verkeerd om (lees IDE kabel) in hebt gedaan heb je al geprobeerd hem om te draaien.

Verwijderd

Topicstarter
heb al met zoveel kabels geprobeerdmaar dat werkt allemaal niet

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 14:14 schreef ThaNetRunner het volgende:
lijkt erop dat je hem verkeerd om (lees IDE kabel) in hebt gedaan heb je al geprobeerd hem om te draaien.
Hij bedoelt of je de ide kabel juist hebt geinstalleerd. De ide kabel heeft een rode markering aan de zijkant van de kabel. De rode markering moet altijd aan de kant van de stroomtoevoer zitten op de hdd.
Voor het bevestigen op het moederbord moet je even in het boekje kijken waar de rode zijde moet zitten.
Pagina: 1