Hey, mijn ouders hebben vorig jaar zo'n "leuke" IBM gekocht met een TNT2 M64 (BAH!!!) erin! Ik vind dat die PC zo SLECHT loopt als een hond dus nu heb ik al de BIOS van het moederbord geupdate, maar nu nog de BIOS van de TNT2, weet iemand of dit wel kan? Ik heb al gekeken op http://x-bios.3dgames.ru/index.php3?shpage=show&ini=1&lang=eng maar daar stond geen BIOS bij die dezelfde TV-OUT chip had. Ik heb namelijk een Conexant Bt869 volgens de Detonator-info. Weet iemand hoe ik hem kan doorfokken? Alvast bedankt!
Alsof de BIOS van een videokaart upgraden betere performance geeft
Bios updaten geeft echt geen betere performance hoor, misschien een heel klein beetje, hoogstens worden er een belangrijke bugs utigehaald, maar voor betere performance kan je beter je drivers updaten
Videokaart bios updaten 
Waar haal je dat vandaan? Drivers zul je bedoelen, die zijn te downloaden op www.nvidia.com
Overclocken kan met het programma nvmax, ook daar te downloaden. Ik weet alleen niet of het ook de TNT2 ondersteunt.
Waar haal je dat vandaan? Drivers zul je bedoelen, die zijn te downloaden op www.nvidia.com
Overclocken kan met het programma nvmax, ook daar te downloaden. Ik weet alleen niet of het ook de TNT2 ondersteunt.
Ja, BIOS updaten! Nooit van gehoord? Keb het ook al een paar keer met mijn GF2MX gedaan van Gainward, maar dat ging wel goed, maar ik weet niet zeker of dit wel gaat lukken, IBM... Als je ook je BIOS wilt updaten kan je die hier ff halen. Ik vind persoonlijk de reference BIOSjes het fijnst.Op zondag 02 december 2001 16:21 schreef MadMarky het volgende:
Videokaart bios updaten
Verwijderd
Over overklokken staat allemaal in de FAQ en betere performance door een biosupdate lijkt mij een beetje sterk, waarschijnlijk heeft dat bios wat je erin geflasht hebt een hogere kloksnelheid.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()