Wat voor pc?

Pagina: 1
Acties:

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 14:16
Ik heb nu linux draaien op een PI 133 MMX, 160 mb ram (128+32). Ik heb een 512 abbotje met 22 kByte upload. Mijn broertje en ik hebben die back zo geconfigureerd dat die het internet deelt voor het netwerk en een cs servertje van gemaakt. Het probleem is als er mensen joinen dat hun ping zo rond de 100 zit en hoger. Nu was mijn vraag wat voor systeem moet ik nu minimaal hebben om die ping naar beneden te drukken. Okee okee ik kan er namelijk een AMD thunderbird 8 processor, SCSI UW 160, systeem neer zetten met een T1 verbinding en 2 gig aan ram >:). Maar dat geld heb ik niet :'(

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Verwijderd

mm ligt dit probleem niet meer bij je internet verbinding ? 22 kB/s heb je zo gehaald met een CS server.
Misschien wat meer intern geheugen.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 13:28 schreef Devil_2000 het volgende:
mm ligt dit probleem niet meer bij je internet verbinding ? 22 kB/s heb je zo gehaald met een CS server.
Misschien wat meer intern geheugen.
Ik hoor wel meer verhalen dat bij CS de bandbreedte snel dichtslibt. Misschien dat daardoor die hoge ping komt?

Intern geheugen lijkt me wel genoeg om dat allemaal te kunnen draaien.

Wat je natuurlijk wel kan doen is alle overbodige services die je niet gebruikt uitzetten.

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 21:01

EVILSalami

Wat kijk je nou?

T3 Aanleggen >:)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:23

Sick Nick

Drop the top!

Simpel proberen, ruk je inet kabel uit die pc en steek hem in je eigen bak. Is de ping dan nog slecht dan ligt het aan je verbinding. Is de ping dan wel goed, dan moet je een andere pc nemen.
Ik denk dan aan een duron 800 Mhz ofzo, met 512 mbram op een moederbordje met alles onboard. Ben je voor rond de 600 piek klaar.