Toon posts:

Tevreden over Chello

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat mij zo verbaast is dat je eigenlijk alleen negativiteit leest als het om kabelinternet, UPC of chello gaat.

Wat willen we nu eigenlijk??

Het is natuurlijk nooit perfect, maar:

Je betaalt fl.100,00 per maand.
We halen allemaal minimaal 5 cd's per maand binnen?

Dat is een bedrag van fl. 200,00

Het is toch gewoon een goede investering???
Ondanks alle storingen ben ik blij met Kabel en UPC en Chello.

Dat wilde ik even kwijt

Verwijderd

LOL....

Ik heb ook het geluk dat ik op een rustige LC zit, dus leuke snelheden(alhoewel, soms 's avonds heb ik maar 90 KB/s download ipv de 178 KB/s normaal..., maar nog steeds niets om te klagen), alleen voor sommigen hier ziet het er helaas niet zo positief uit....

Verwijderd

Als jouw verbinding net zo brak zou zijn als de mijne, zou je dit niet hebben durven posten :(

Verwijderd

als mensen met chello mijn telefoonrekening zagen zouden ze ook niet durven klagen over chello ;)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:04
Het kan NOOIT erger zijn dan Cable Wanadoo Basic ;)

Join het GoT Pulse-Team!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik ben ook heel tevreden. Heb nu 2 maanden chello, en volgens mij heb ik nog maar 1 keer een storing gehad. Snelheid is ook altijd heel redelijk, en de helpdesk heb ik ook nog niet hoeven bellen ;).

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-08 08:45
Ik ben erg tevreden met chello.
Het ging alleen in het begin fout, omdat het eerste modem niet werkte en het 2e modem wel werkte maar niet aangemeld kon worden door een storing. Na veel gebel werkte het toen 4 dagen later.

Maar sindsdien gaat het goed, zelden storing en altijd de volle snelheid.

Verwijderd

ik ben ook erg tevreden met chello :)
de laatste maanden zat het ff in een crisis het lijkt erop dat die nu langzaam weer stopt :+

Verwijderd

Ik was ook best tevreden over Chello, maar tegenwoordig iets minder.....het lijkt wat slechter te worden.

• Stalkert
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 08:07
ik was tevreden over chello (zo'n 2 jaar geleden), maar de afgelopen maanden is het gewoon te schandalig voor woorden. Snelheid is om te janken en het ligt er om de haverklap uit. Helpdesk is moelijk te bereiken en kunnen je vaak niet helpen.

Het is gewoon schandalig dat ze steeds maar nieuwe abonnees proberen te winnen, terwijl ze de capaciteit er gewoon niet voor hebben. Ik bedoel, zorg nu eerst maar eens dat je je jarenlange trouwe klanten geeft wat ze verdienen: 24 / 7 onbeperkt internetten.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 15:12 schreef CYBERSTALKERT het volgende:
ik was tevreden over chello (zo'n 2 jaar geleden), maar de afgelopen maanden is het gewoon te schandalig voor woorden. Snelheid is om te janken en het ligt er om de haverklap uit. Helpdesk is moelijk te bereiken en kunnen je vaak niet helpen.
das idd waar.. maar ik zie nu afgelopen anderhalve week wel weer een kleine stijgende lijn :)

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

hier ook een tevreden chello gebruiker. Eigenlijk nooit echt problemen zowel met online-time als met snelheid.

Tja en over de prijs, als ik via ISDN zou internetten zou t wel 2x zoveel kosten, dus :)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 12:54 schreef rudivrol het volgende:

Je betaalt fl.100,00 per maand.
We halen allemaal minimaal 5 cd's per maand binnen?

Dat is een bedrag van fl. 200,00

Het is toch gewoon een goede investering???
Ondanks alle storingen ben ik blij met Kabel en UPC en Chello.

Dat wilde ik even kwijt
Ja, maar ik wil gewoon surfen: webpagina's openen niet of heel traag HP van Chello duurt 4 minuten. :(
Updatebestanden worden halverwege afgebroken Winupdates geven timeouts of het duurt drie uur voor dat een bestand van 60MB is gedownd.
Daar wordt je echt verdrietig van. :'(
Die cd-tjes, leuk hoor, maar die haal ik dus niet eens in een maand.
Ik koop ze meestal, rip ze en als je geluk hebt heb je bij mij een upload van 3KB. :Z

Deze [topic=320781/1/25]
probeert mensen te mobiliseren om de monopolie positie van UPC aan de kaak te stellen.
Ze moeten leveren waar ze voor worden betaald. :Y)

Dat wilde IK ff kwijt :)

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Ik ben zeer tevreden, weinig storing. Alleen in het begin was het wat minder met dat COM21 modem. Maar sinds het Terayon modem geen problemen meer.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• WaarAnders
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-07-2025
Ik had de laatste tijd wat storing, maar het gaat steeds beter en het is nu bijn over. En als ik internet heb, haal de 150 kB/s meestal wel :9~

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27

Jox444

Honestly....

Als ik iets koop/huur dan verwacht ik ook dat het werkt......al haal ik het geld eruit door een hoop chap te downe..verwacht ik dat het werkt. Als je een auto koopt dan verwacht je toch ook dattie rijdt en niet dat je om de 2 weken thuis moet blijven omdat je auto van brakheid uit elkaar kukkeld
En Chello WERKT NIET!! Het klopt er zijn dagen / weken dat het inderdaad goed gaat, maar zo zijn er ook dagen dat het dus zwaaar brak is....(zoals de afgelopen dagen).
En als ze dan fatsonelijke support geven?? maar nee als je uberhaupt iemand van de helpdesk aan de telefoon krijgt wordt je vaak afgebekt en afgescheept met een of andere smoes
Als ik dus ergens geld voor dok verwacht ik dat het werkt.

Het is FRIET!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 17:43 schreef Jox444 het volgende:
Als ik iets koop/huur dan verwacht ik ook dat het werkt......Als ik dus ergens geld voor dok verwacht ik dat het werkt.
Amen >:) Het wordt straks nog druk in de Chellocenters,
veel modems aannemen en telefoonkastjes innemen *D

Verwijderd

We hebben thuis al kabelinternet vanaf het begin dat gelrevision begon met kabelinternet te bieden. Snelheden waren toen laag (max 50Kb/s) daarna werd het helemaal brak toen upc de boel overnam (12Kb/s) Sinds een jaar is de snelheid lekker (200Kb/s dw en 20Kb/s up).

Ik ben nu erg tevreden.

• Molybdenum
  • Laatst online: 22-06 23:09
ik ben het helemaal met de topic starter eens! ik heb Chello sinds maart/april en eigenlijk nog nooit problemen gehad! ja, één keer, toen ik zelf de verkeerde netwerkkaart aansloot: ligt meteen de verbinding eruit, omdat die server aan de andere kant dat niet trok. de helpdesk heeft me toen subliem geholpen met het probleem!

wat betreft het rekensommetje van de topic starter: ik heb mijn abonnementskosten er ook wel uitgehaald!
:P

dus hier nog een tevreden Chello abonnée!

Verwijderd

Eerst een jaartje ADSL en dan kijken hoe Chello het doet.
Ben die ellende meer dan :r zat

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 17:59 schreef AteLLa het volgende:
Eerst een jaartje ADSL en dan kijken hoe Chello het doet.
Ben die ellende meer dan :r zat
tja bij jou ist idd niet zo goed gegaan met chello :(
hier is chello over t algeheel gezien wel goed :)

Verwijderd

Ik heb ook geen problemen met chello in principe. Soms ligt het plat, circa 1 a 2 keer per maand een avondje, maar dat neem ik er maar bij. Het is meestal wel snel, tussen de 150 en 200 kb/s haal je wel van een snelle server. En dit zowel 's ochtends als 's avonds. Alleen 's avonds wil online gamen niet zo lekker meer en soms is het op zondagen ook ontiegelijk traag. Maar je hoort me er niet echt over klagen.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Ook ik ben best wel tevreden. Het enige is dat je in Nederland rond de 150 KB/s zit, terwijl je naar de VS een hele hoge ping hebt en soms maar 20 KB/s o.i.d. Maar ik mag niet klagen in vergelijking met modem en Casema, dus.. Alleen de helpdesk is idd totaal niets. Uren in de wacht hangen is geen uitzondering.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 14:45 schreef BreadFan het volgende:
Ik ben ook heel tevreden. Heb nu 2 maanden chello, en volgens mij heb ik nog maar 1 keer een storing gehad. Snelheid is ook altijd heel redelijk, en de helpdesk heb ik ook nog niet hoeven bellen ;).
Dat geld ook voor mij, ik heb nu ook ongeveer anderhalve maand Chello en het enigste wat er bij mij mis was, was dat het er 1 keertje 2 uurtjes uit heeft gelegen.

Verwijderd

Nou ja... hoe geweldig Chello is, dat blijkt wel uit het feit dat de helpdesk van 's morgens vroeg tot 's avonds laat wegens drukte onbereikbaar is :(

Verwijderd

Ik ben zeer tevreden. al een paar jaar tevreden. af en toe een storinkje maar ala, dat heeft iedere provider.

Verwijderd

ik zou graag wel eens willen weten wat nu zon beetje de gebieden zijn waar het goed/slecht is.... er wordt hier nergens een plaatsgenoemd. lijkt me wel interessant...
hier in ehv draait alles lekker... 1 x downgeweest deze maand en dat was 2 minutjes.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 22:18 schreef psychic het volgende:
ik zou graag wel eens willen weten wat nu zon beetje de gebieden zijn waar het goed/slecht is.... er wordt hier nergens een plaatsgenoemd. lijkt me wel interessant...
hier in ehv draait alles lekker... 1 x downgeweest deze maand en dat was 2 minutjes.
edit : november dus

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De laatste 3 dagen is het kut. S'avonds steeds zo traag als dikke stront door een zeef :( Maar over het algemeen ben ik zeer tevreden, sinds ik Chello heb is mijn DivX collectie flink uitgebreid ;)

Hebben meer mensen last van traagheid s'avonds? Als ik bijvoorbeeld een traceroute naar www.chello.nl doe, dan zit het vol met timeouts ed. Het is pas 3 dagen zo...

They made me do it.

• I_stealth_I
  • Laatst online: 17-08 13:08

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Naja tevreden zal het nooit helemaal worden....

Het gaat met pieken en dalen. :)

/dev/null

Verwijderd

Deze topic ontkomt niet aan mij :) lol, maar check dit, chello support dude, bij jou loopt het altijd soepel enzo, ik weet niet hoe je dat flikt of doet of voor elkaar krijgt maar hier, mac ik zeg het je, vandaag, het 2de lampje van boven aan de rechterkant van mijn lancity modem, knippert non stop, hij is vaak uit, dat lampje dus en internet doet het voor geen ene reet! dit is de afgelopen 3 weken zo, elke zondag, ik heb nog geluk dat ik op deze topic kan replyen... ik weet niet wat het is soms doet chello het perfect maar echt ik kan dit niet meer hebben en ik ben er zeker van dat dit dus geen 100 gld per maand waard is, ja je ziet mij altijd klagen over chello, omdat ik echt vaak met deze shit zit, en dan moet ik eens ff internet gebruiken voor school, voor verslagen, ja elke week 3 verslagen , en dan kom je erachter dat internet het niet doet.... en dan kan je wel gaan bellen enzo maar het schiet niet op...

meestal is het zo dat ie het de volgende dag wel weer doet daarniet van maar het is toch echt super irritant :'(

positief puntje:
Als chello het doet dan doet ie het ook wel goed.... zo tenminste nog 1 positief puntje, het is meestal toch nog wel beter dan een 56 k right? :D

• tspawn
  • Laatst online: 16:42
Hier in almere:
code:
1
2
3
4
5
Behaalde download snelheid:  1241 Kbit/sec 
  155.1 KByte/sec 
  19.4 x ISDN 
De behaalde snelheid is:  perfect 
Conclusie: Op dit moment heeft u een perfecte download snelheid

• BYM
  • Laatst online: 31-01 14:50

BYM

In memoriam : De Gulden

Op maandag 03 december 2001 02:56 schreef tspawn het volgende:
Hier in almere:
code:
1
2
3
4
5
Behaalde download snelheid:  1241 Kbit/sec 
  155.1 KByte/sec 
  19.4 x ISDN 
De behaalde snelheid is:  perfect 
Conclusie: Op dit moment heeft u een perfecte download snelheid
Ja precies, dat deed je dus daarstraks ?(midden v/d nacht dus), doe dit eens op meerdere tijdstippen verdeeld over de dag?
Kijk s'nachts zit je in je eentje :) maar overdag zit je met z'n allen

Afbeeldingslocatie: http://www.plauder-smilies.de/happy/invasion.gif

Dat sommigen van ons nou s'nachts leven hoeft nog niet te betekenen dat we als we een goede snelheid op cHELLo netwerk willen maar s'nachts moeten gaan internetten... ;)

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Verwijderd

1257.53 KBit/sec 2001-12-03 03:19:10 5242880 31.64
1256.33 KBit/sec 2001-12-02 09:50:11 5242880 31.67
1184.17 KBit/sec 2001-12-01 22:22:55 5242880 33.60
1015.94 KBit/sec 2001-12-01 08:51:33 1048576 6.91
1177.86 KBit/sec 2001-12-01 08:42:14 5242880 33.78
1153.28 KBit/sec 2001-11-29 14:28:38 5242880 34.50
1202.78 KBit/sec 2001-11-29 07:13:22 5242880 33.08

de testen van de laatste dagen in gelderland van mij.
de 29e kreeg ik een ander ip-nr dus oudere testen heb ik niet meer. de korte test is 1 MB de lange 5 MB.
Afgelopen week was het af en toe slechter, maar heb ik geen test uitgevoerd eerlijkheidshalve.

• tspawn
  • Laatst online: 16:42
Op maandag 03 december 2001 03:52 schreef BYM het volgende:

[..]

Ja precies, dat deed je dus daarstraks ?(midden v/d nacht dus), doe dit eens op meerdere tijdstippen verdeeld over de dag?
Kijk s'nachts zit je in je eentje :) maar overdag zit je met z'n allen

[afbeelding]

Dat sommigen van ons nou s'nachts leven hoeft nog niet te betekenen dat we als we een goede snelheid op cHELLo netwerk willen maar s'nachts moeten gaan internetten... ;)
Maakt niet zo heel veel uit overdag of s`nachts het is eigenlijk altijd minimaal 100 kb/s
Pagina: 1