Heb op het moment 4 tv's in huis, 3 zijn er aangesloten en de vierde wil ik morgen doen. Maar heb ik dan een signaalversterker nodig om een beetje fatsoenlijk beeld te krijgen?
Beeld is soms wat slechter als vroeger, maar in 99,9 % procent van de tijd is het gewoon normaal beeld. De kabels zijn allemaal tussen de 10 en 20 meter ongeveer.Op zondag 02 december 2001 12:28 schreef Paul_ het volgende:
Is je beeld nu slechter als toen je 1 tv had?
En wat is de lengte van je kabels?
Ohja, en nog een aansluiting op kabelinternet (die ik binnenkort nodig moet afschaffen want ik heb Mxstream, jahoe!)Op zondag 02 december 2001 12:45 schreef nikk het volgende:
[..]
Beeld is soms wat slechter als vroeger, maar in 99,9 % procent van de tijd is het gewoon normaal beeld. De kabels zijn allemaal tussen de 10 en 20 meter ongeveer.
Verwijderd
Normaal gesproken is het signaal wat binnenkomt goed voor 10 meter kabel in je huis, daarna wordt het zwakker.
Dus zoals je ziet heb je met een tv al teveel signaalverlies en zul je dus een versterker moeten aanschaffen.
Dus zoals je ziet heb je met een tv al teveel signaalverlies en zul je dus een versterker moeten aanschaffen.
Verwijderd
ik zou ook wel een versterker aanpassen
wij hebben ook 4 tvs aangesloten
en zonder signaalversterker is het egt niet te harden hier op zolder, nu is t al niet optimaal zoals beneden wel
maar dat zal wel komen omdat die kabel zolang is want ik zit op zolder helemaal en dan zitten er nog 2 tvs op de tussenverdieping...
wij hebben ook 4 tvs aangesloten
en zonder signaalversterker is het egt niet te harden hier op zolder, nu is t al niet optimaal zoals beneden wel
maar dat zal wel komen omdat die kabel zolang is want ik zit op zolder helemaal en dan zitten er nog 2 tvs op de tussenverdieping...
b.t.w...
Hoort dit topic niet in het Audio, Video & HiFi Forum
Hoort dit topic niet in het Audio, Video & HiFi Forum
PB 3.2
Pagina: 1