They made me do it.
Verwijderd
Maar even serieus: dat kun je dus niet maken als moderator.
Anderen hebben daar een ban voor gekregen...
Ik was bezig met SU en euh.. jah dan moet het wel snel allemaal, dus ik tikte wat snel en dacht er niet zo erg bij na.
[Toevoeging] Ik heb hem dus gezien op Trance Energy en hij was en deed heel erg 'verwijfd', daar wilde ik aan refereren. Mijn woordkeuze was wel uitermate k*t zeg, djeez. (Ik schrik er zelf van)
Bericht hierboven
Verwijderd
flikker == vieze homo (qua toon en impact vind ik)Op zondag 02 december 2001 12:13 schreef HlpDsK het volgende:
(ik draag gewoon ff wat feitjes aan)
Klopt. Maar ik geloof dat ik eronder schreef:Op zondag 02 december 2001 12:13 schreef HlpDsK het volgende:
Jij zegt "Wat een homo"
Mathijsje zegt "Wat een vieze homo"
Toch?
(ik draag gewoon ff wat feitjes aan)
Wat opbouwende kritiek kan geen kwaad
They made me do it.
Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar ik kreeg toen de kans niet om het te veranderen, en mijn excuses aanbieden hielp al helemaal niet.Op zondag 02 december 2001 12:14 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik heb het gelijk aangepast, mijn oprechte excuses.
Ik was bezig met SU en euh.. jah dan moet het wel snel allemaal, dus ik tikte wat snel en dacht er niet zo erg bij na.
[Toevoeging] Ik heb hem dus gezien op Trance Energy en hij was en deed heel erg 'verwijfd', daar wilde ik aan refereren. Mijn woordkeuze was wel uitermate k*t zeg, djeez. (Ik schrik er zelf van)
They made me do it.
Verwijderd
Mja .. ik kan jou ook helemaal de grond in flamen en dan zeggen dat het opbouwend bedoeld is. Werkt niet héOp zondag 02 december 2001 12:15 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik geloof dat ik eronder schreef:
[..]
I know. Het is ook geen excuus, het is meer een aanvulling om het beeld completer te makenOp zondag 02 december 2001 12:17 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Mja .. ik kan jou ook helemaal de grond in flamen en dan zeggen dat het opbouwend bedoeld is. Werkt niet hé
They made me do it.
Ik kreeg de url van deze thread door via ICQ en schrok er eigenlijk zelf van dat ik dat neer heb gezet, doe ik normaal nooit!
Bericht hierboven
Verwijderd
(en nee daarmee stel ik niet dat crew-status een vrijbriefje is)
Verwijderd
Of krijgen de users die ondergschikt zijn niet het mensenrecht die de Admins hebben, per ongeluk even niet over een reactie nagedacht te hebben?
Bericht hierboven
Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?
They made me do it.
KewlOp zondag 02 december 2001 12:37 schreef Lord Daemon het volgende:
Omdat users en crew in principe gelijk behandeld horen te worden voor hun gedrag op GoT is besloten dat Floris een temp-ban voor Stoute Usertjes krijgt van een week.
They made me do it.
Verwijderd
Dat heb ik ook tegen LD gezegd.Op zondag 02 december 2001 12:39 schreef MichaelJackson het volgende:
Als het goed is heeft de heer Diemel reeds een note staan over flamen. Ondergetekende was toen het slachtoffer:(
Nu ik overigens niet meer in SU kan komen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/337354
Ene Noordpark_Terrorist is hier aan het flamen.
Bericht hierboven
Nou eigenlijk niet speciaal. Vindt je het van iedereen die een tempban krijgt koel, of ben je verbaasd dat ook crew-leden onder hun eigen beleid vallen?Op zondag 02 december 2001 12:39 schreef Smoothy_ het volgende:
[..]
Kewl![]()
Schop dan gelijk heel dat topic dicht. Dat hele topic bestaat uit flames.Op zondag 02 december 2001 12:40 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook tegen LD gezegd.
They made me do it.
Verwijderd
Eerlijk is eerlijk. Ik heb wel respect voor je eerlijke wijze van handelen op dit momentOp zondag 02 december 2001 12:40 schreef Floris Diemel het volgende:
[..]
Dat heb ik ook tegen LD gezegd.
Zie je de "Op zondag 02 december 2001 12:41 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet speciaal. Vindt je het van iedereen die een tempban krijgt koel, of ben je verbaasd dat ook crew-leden onder hun eigen beleid vallen?
They made me do it.
They made me do it.
HBM (ex-mod) heeft die volgens mij ook wel eens gehad... Dat was (dacht ik) bij Onzinforum versie 2.Op zondag 02 december 2001 12:50 schreef Smoothy_ het volgende:
Is dit trouwens wel eens vaker voorgekomen, een ban voor een mod?
Virussen? Scan ze hier!
wat zeg je?Op zondag 02 december 2001 12:31 schreef HlpDsK het volgende:
Je kunt een admin geen HK-ban geven. Dat is gewoonweg niet praktisch.
(en nee daarmee stel ik niet dat crew-status een vrijbriefje is)
https://wren.co/join/Devian
Bericht hierboven
Waarom is het scheef? Jij krijgt een temp-ban voor de HK als je daar over de schreef gaat. Floris krijgt een temp-ban voor SU, waar hij over de schreef ging. Dat lijkt me vrij recht.Op zondag 02 december 2001 13:29 schreef Matthijsje het volgende:
Wat is jullie beleid scheef!
Dat is perfect, maar heeft hij dan ook een notitie bij zijn nick?Op zondag 02 december 2001 13:32 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Waarom is het scheef? Jij krijgt een temp-ban voor de HK als je daar over de schreef gaat. Floris krijgt een temp-ban voor SU, waar hij over de schreef ging. Dat lijkt me vrij recht.
Ik bedoel een soort van officiële klacht.
Verder moet ik zeggen dat ik eigenlijk dit soort gedrag nog nooit had gezien van Floris, dus het valt volgens mij best wel mee.
They made me do it.
Ik heb een usernote ontvangen jah.Op zondag 02 december 2001 13:35 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Dat is perfect, maar heeft hij dan ook een notitie bij zijn nick?
Ik bedoel een soort van officiële klacht.
Lord Daemon - zondag 02 december 2001 12:42 [topic=338242]
Waarschuwing voor flamen, en een SU-ban van een week.
Dat dacht ik eigenlijk ook, maarja...Verder moet ik zeggen dat ik eigenlijk dit soort gedrag nog nooit had gezien van Floris, dus het valt volgens mij best wel mee.
Bericht hierboven
Ik vind dat Floris iig ruiterlijk zijn fout heeft toegegeven en vrijwillig een sanctie aanvragen is iig ook wel netjes.
-> probleem opgelost.
* Delerium denkt dat je mensen die homogedrag vertonen niet voor homo moet uitmaken. Het woord 'homo' heeft nog altijd 2 betekenissen.
Dat is een interessant iets, het is namelijk best raar dat het 2 betekenissen heeft, hoewel ik het ook wel weer begrijp.Op zondag 02 december 2001 13:43 schreef ecteinascidin het volgende:
[KNIP en senks :)]
* Floor-is denkt dat je mensen die homogedrag vertonen niet voor homo moet uitmaken. Het woord 'homo' heeft nog altijd 2 betekenissen.
Het is raar dat je mensen uitscheld voor een bepaalde geaardheid, terwijl het helemaal niet erg is als mensen homo zijn. Ik heb er best wat in mijn omgeving (met name lesbiennes trouwens) en ik heb er echt weinig problemen mee, het enige waar ik slecht tegen kan is het overdreven verwijfd doen. Maar dat hebben ook lang niet alle homosexuele mannen.
Bericht hierboven
Ik ga me niet in deze onzinnige discussie mengen, maar moest hier wel een beetje om lachen.Lord Daemon: Omdat users en crew in principe gelijk behandeld horen te worden voor hun gedrag op GoT is besloten dat Floris een temp-ban voor Stoute Usertjes krijgt van een week.
Wat is het nut van het bannen van een crew-lid uit SU
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Op zondag 02 december 2001 13:52 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Ik ga me niet in deze onzinnige discussie mengen, maar moest hier wel een beetje om lachen.
Wat is het nut van het bannen van een crew-lid uit SUIn SU doen moderators alleen maar goed werk en die mogelijkheid ontneem je hem nu. Floris wil vast niet graag iets posten in SU, maar is daar aan het werk. Een ban is alleen zinnig als iemand ergens graag wil zijn.
Op zondag 02 december 2001 13:32 schreef Lord Daemon het volgende:
[..]
Waarom is het scheef? Jij krijgt een temp-ban voor de HK als je daar over de schreef gaat. Floris krijgt een temp-ban voor SU, waar hij over de schreef ging. Dat lijkt me vrij recht.
Bericht hierboven
Nou das balen
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Maar zo dacht ik er ook over. Wat is nou de vervelende consequentie voor Floris in dit verhaal? Niks toch? Ik vind het sowieso niet echt nodig dat iemand voor 1 ondoordachte opmerking een ban krijgt, is het niet zo dat je eerst een waarschuwing krijgt? Ik kan het betreffende draadje niet doorlezen, dus ik weet niet of dat gebeurd is, maar ik vind een SU-ban voor Floris wel erg vreemd.
Volgens mij slaat mbravenboer de spijker op zijn kop.
Je weet het erg mooi te brengenOp zondag 02 december 2001 13:59 schreef mbravenboer het volgende:
Stel dat je van pa en moe vroeger af moest wassen na het eten. Je breekt een bord bij de afwas. Voor straf mag je een week niet meer afwassen.
Nou das balen.
Ik zou iig met plezier een SU-ban aanvaarden (ok, waarschijnlijk ook wel weer ongedaan gemaakt krijgen omdat het nogal onzin is, maarja)
Nu heb ik een ban voor SU van een week, wat voor mij wel vervelend is, ik kwam er regelmatig en probeerde het wel een beetje schoon te houden. (Met name de laatste paar dagen weer).
Verder heb ik een note gehad, dus die blijft wel staan hoor.
Bericht hierboven
Even voor de duidelijkheid: het was mij absoluut niet mijn bedoeling om je minder, meer of andere straf te geven voor je uitspraakFloris Diemel: <knip> wat voor mij wel vervelend is <knip> Verder heb ik een note gehad, dus die blijft wel staan hoor.
Ik vind het eigenlijk nogal politiek correct gezeur als er zo over een uitspraak wordt gevallen
Buzzman had toch een HK-ban van een week? Omdat ie euhm foto's plaatste ofzo?Op zondag 02 december 2001 12:50 schreef Smoothy_ het volgende:
Is dit trouwens wel eens vaker voorgekomen, een ban voor een mod?
Dat beleid bestond uit: "bij flames wordt je de toegan tot de HK ontzegd, permanent".
Nu is dat beleid aangepast, en krijg je eerst een waarschuwing en iedereen kon de huiskamer weer in. Nu krijg je eerst een 24h bannetje als waarschuwing, in de huiskamer. En ook bovenstaande personen werden weer toegelaten.
Daarom vind ik deze sanctie veel en veel te zwaar. Een NOW voor die flame zou veel toepasbaarder zijn, users zouden dat namelijk ook gewoon krijgen voor zo'n text.
Een week SU ban slaat IMHO gewoon nergens op.
Maarja, ik vind dit hele draadje al een hoog "mamma, pappa doet nu ook stout en mag nu ook geen toetje hebben" gehalte hebben
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
iddOp zondag 02 december 2001 15:07 schreef JvS het volgende:
Maarja, ik vind dit hele draadje al een hoog "mamma, pappa doet nu ook stout en mag nu ook geen toetje hebben" gehalte hebben.
dat heb ik floris ook via icq gemeld
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
En wat doe je dan als verstandige mamma?Maarja, ik vind dit hele draadje al een hoog "mamma, pappa doet nu ook stout en mag nu ook geen toetje hebben" gehalte hebben
En zeker de laatste paar dagen zoals eerder is gemeld zie ik regelmatig Floris topics sluiten.
IMHO is een temp ban ook iets te zwaar, ik neem aan dat Floris niet de hele tijd loopt te flamen daarom vindt ik een temp ban echt te veel van het goede.
Dan volstaat een NOW toch ook ?, tsja zo denk ik erover.
Tsja; Zeker met de huidige trent dat SU zo nu en dan goed vol staat is de 'ban' een beetje jammer JahOp zondag 02 december 2001 15:18 schreef Devil_2000 het volgende:
Kan die temp ban niet worden veranderd in een NOW ? Floris doet goed werk in SU [komt waarschijnlijk over als geslijm, is niet de bedoeling!]. soms staat SU echt vol met meldingen en dan is wat extra mod kracht erg prettig voor iedereen.
En zeker de laatste paar dagen zoals eerder is gemeld zie ik regelmatig Floris topics sluiten.
IMHO is een temp ban ook iets te zwaar, ik neem aan dat Floris niet de hele tijd loopt te flamen daarom vindt ik een temp ban echt te veel van het goede.
Dan volstaat een NOW toch ook ?, tsja zo denk ik erover.
Op zondag 02 december 2001 15:21 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Tsja; Zeker met de huidige trent dat SU zo nu en dan goed vol staat is de 'ban' een beetje jammer overtrokken Jah
Dan kan je 3 dingen doen:
1. Temp. SU-ban voor Floris
2. Mijn note verwijderen
3. Of niks eraan doen onder het motto: toen hadden we een ander beleid.
De oplossing die nu gekozen is vind ik het beste, en een compliment voor het sportief opvatten van Floris
They made me do it.
De opmerking van Floris zal intern en naar behoren worden afgehandeld.
https://wren.co/join/Devian
De SU-ban van floris is ongedaan gemaakt, wel hebben we hier een vermelding van gemaakt qua notes enzo, intern hebben we dit ook goed besproken.
De note van Smoothy_ wordt niet verwijderd, omdat hij dit gewoon gedaan heeft, en dit gewoon in de notes blijft staan.
Als crew fouten maakt, wees dan maar gerust dat dat intern zeker besproken zal worden. Een melding maken hiervan is zeker niet erg en zal ook zeker behandeld worden. Maar niet openbaar in [forum=15].
Dit topic is gesloten.
![]()