Op maandag 03 december 2001 14:24 schreef ecteinascidin het volgende:
Indien er geen opleverdatum gegeven kan worden binnen 4 maanden tijd, dan kan je er op aan dat het gewoon nooit gebeurt en da's simpelweg onacceptabel.
Zowiezo dat het concept deadlines en zichtbare to-do lists etc op GoT (helaas) ontbreken, maar als dat schijnt te werken ben ik niet degene die over die illusie valt.
Zelfs _als_ ik (en daarmee zeg ik dus niet dat die er niet of wel is, want dat dat jou niet zoveel aangaat komt nu: ) een deadline zou weten, zou ik die niet aan de grote klok hangen hier.
Simpelweg omdat ik weet hoe dat gaat, als ik nu zeg "20 december is ie af" komt iedereen op 17, 18 en 19 december vragen "is het al af?" (als het niet eerder was) en als er dan gezegd wordt "nee nog niet" komt iedereen elke dag vanaf 20 december 'ons' lastig vallen met dezelfde vraag.
Daarnaast is het voor jou hooguit belangrijk te weten _dat_ er ooit andere software komt, maar zolang het forum blijft bestaan moet dat je niet al te veel uitmaken toch?
Ik snap niet zo goed waarom iedereen maar moet weten wanneer het klaar is etc.
Ga desnoods vergelijkingen trekken met MS, die zijn maanden/jaren met een project bezig (voor heel veel klanten, die vast allemaal willen weten wanneer het klaar is) en vervolgens wordt er es een datum genoemd (die volgens mij nog nooit gehaald is?) en daarna nog een (etc).
Kortom, in mijn ogen heb je er niet zoveel mee te maken wanneer dat nieuwe forum hier draaiend is.
Pas als het er is is het interessant, want dan kan je evt fouten in de nieuwe software vinden/raporteren etc.