Een klein los te verkrijgen TFT schermpje (zoals die van een GPS, is dat TFT trouwens
) van iets van 320 x 500 pixels die regelrecht aangesloten kan worden op de gewone monitor uitgang van een videokaart?
Ik weet niet of het bestaat, maar je maakt me wel nieuwschierig wat je ermee van plan bent!
Je hebt zo'n dingetje om op de PSone aan te sluiten, dus zal er ongetwijfeld ook wel iets soortgelijks te vinden zijn voor computers?
Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin
Toevallig voor het CT home-entertainment project?
Daarin hebben ze zo'n alles-in-1 speler (DVD, MP3, DivX, Radio, TV, Video
) met optioneel een klein TFT schermpje eraan staan.
Daarin hebben ze zo'n alles-in-1 speler (DVD, MP3, DivX, Radio, TV, Video
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Nou, het is de bedoeling dat het in m'n auto gebouwd wordtOp zondag 02 december 2001 11:43 schreef gabberjoost het volgende:
Ik weet niet of het bestaat, maar je maakt me wel nieuwschierig wat je ermee van plan bent!
Ik weet dat het mogelijk moet zijn, enkel ben ik nog naar zo'n schermpje op zoek. Hebben jullie misschien een andere, beter suggestie? Ik heb er ook al aan lopen denken een oud laptop scherm te gebruiken, alleen valt dat niet echt mee aan te sluiten en is het een beetje lomp groot
Dat was geloof ik een LCD van een beveiligingsinstallatie.
Conrad maybe?
[search=LCD]
Conrad maybe?
[search=LCD]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Hmmmzz, Conrad had wel iets leuks!

En hier nog wat spefc.
Alleen nog de vraag: hoe sluiten we dit aan op een monitor uitgang de videokaart? Er zit helaas even geen TV-out op deze videokaart
(Het is BTW wel een beetje klein, maar het is ook maar de uitwerking van een idee. Er vast nog wel meer, grotere versies van zo'n scherm in de omloop.)
En hier nog wat spefc.
Alleen nog de vraag: hoe sluiten we dit aan op een monitor uitgang de videokaart? Er zit helaas even geen TV-out op deze videokaart
(Het is BTW wel een beetje klein, maar het is ook maar de uitwerking van een idee. Er vast nog wel meer, grotere versies van zo'n scherm in de omloop.)
Die schermpjes zullen er wel zijn, maar je zult problemen krijgen met de aansluiting. Rechtstreeks op een monitoruitgang, ik denk niet dat dat gaat. Moet je minimaal een VGA->TV convertor ofzo gebruiken.
Schermpjes zullen er idd wel zijn. De X5 van BMW heeft bijv. namelijk standaard al een routeplanner van VDO Dayton ingebouwd (zie MS6000 op http://www.orbitica.com/gps/vdo/ms6000.htm )
. Deze is met een kleine (aanvullende) module geschikt te maken voor video en TV kijken. Maar... of dit na helemaal tegemoet komt aan hetgeen jij wilt? Probeer het desgewenst eens met een mailtje naar VDO Dayton.
. Deze is met een kleine (aanvullende) module geschikt te maken voor video en TV kijken. Maar... of dit na helemaal tegemoet komt aan hetgeen jij wilt? Probeer het desgewenst eens met een mailtje naar VDO Dayton.
Wil je een pc je in je auto voor MP3 of Divx ofzo?
Divx lijkt mij trouwens verrekte lastig onder het rijden
Divx lijkt mij trouwens verrekte lastig onder het rijden
Verwijderd
Niet helemaal waar...!! Vroeger (heeeeeel vroeger) had ik een ware 386DX33 met VGA kaart en een Philips SCART monitor. En deze draaide dus echt wel met een geknutselde kabel. Ik had een progje in de autoexec staan die de VGA kaart qua timing zo programmeerde, dat zijn output 50Hz/15.6KHz was... lopen als een tiet in 320x200... 640x480 ging ook maar dan moest je het met de halve interleaf doenOp zondag 02 december 2001 15:08 schreef Brian Dickens het volgende:
Die schermpjes zullen er wel zijn, maar je zult problemen krijgen met de aansluiting. Rechtstreeks op een monitoruitgang, ik denk niet dat dat gaat. Moet je minimaal een VGA->TV convertor ofzo gebruiken.
De monitor piepte wel ff zolang autoexec.bat niet gelopen had
Verwijderd
Zo klein weet ik niet maar ik heb hier wel een 640*480 9" LCD monitortje 256 kleuren. Die zijn wel makkelijk te krijgen.
Verwijderd
Eeeuhm, waar en voor hoeveel?Op maandag 03 december 2001 11:32 schreef Spectral het volgende:
Zo klein weet ik niet maar ik heb hier wel een 640*480 9" LCD monitortje 256 kleuren. Die zijn wel makkelijk te krijgen.
(dit is perfect voor een kleine display ergens in huis)
Verwijderd
Even zoeken, ik heb de mijne 2e hands ergens gevonden. Perfect voor op het servertje. Ik zou zeggen, zoek ffies op google.
Pagina: 1