Geluidskaart in Aldi-computer

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tano
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:17
Hey,

Weet iemand welke geluidskaart er in de Aldi computer (1,8 Ghz, dus die van vorige maand)(Medion - Lifetec) zit, en zo ja, waar ik de drivers ervoor kan downloaden?

THX..

Tano

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

maak je compu eens open en kijk op de kaart zou ik zeggen :)
of probeer het met sisoft sandra :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Tano
Hij zit op het moederbord, en d'r staat verder niks op (alleen Soundkarte..:'() Wie weet welke driver ik moet hebben?

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zondag 02 december 2001 11:27 schreef Tano het volgende:
Hij zit op het moederbord, en d'r staat verder niks op (alleen Soundkarte..:'() Wie weet welke driver ik moet hebben?
dan moet je ff kijken wat voor mobo je hebt, dan naar de site van de maker gaan :)
en daar staan meestal de nieuwe drivers van je mobo, dus ook van je geluidskaart :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• AleXtc
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-07 14:43

AleXtc

Wannabe Pirat

www.medion.de, daar was het moederbbord toch ook van ?

• Tano
mobo-driver heb ik geprobeerd, doet het niet (de geluidskaart dan he!)... Op medion.de staan wel voor frivers (Treiber) voor veschillende geluidskaarten, maar geen enkele doet het bij mij... Weet iemand met dezelfde computer niet welke driver benodigd is, en waar ik die kan downloaden?

Verwijderd

Ik heb ook zon 'bakkie'en heb erug veel problemen met de sound. af en toe lijkt t wel of t stekkertie loshangt! dat heb ik toch echt al wel t10n keer gecontrollert. heb inderdaad ook nergens kunnen vinden van wie die kaart is! heb gekeken bij medion maar ook daar nix erover te vinden. Kan dit euvel aan de drivers liggen of ist gewoon een ***kaart? :r

Verwijderd

Nobody knows? :'(

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 16:58 schreef stone112 het volgende:
Ik heb ook zon 'bakkie'en heb erug veel problemen met de sound. af en toe lijkt t wel of t stekkertie loshangt! dat heb ik toch echt al wel t10n keer gecontrollert. heb inderdaad ook nergens kunnen vinden van wie die kaart is! heb gekeken bij medion maar ook daar nix erover te vinden. Kan dit euvel aan de drivers liggen of ist gewoon een ***kaart? :r
Prik er dan gewoon een leuke Soundblaster in ofzo, probleem opgelost :)
Heb je meteen een "echte" geluidskaart!

• Freek
  • Laatst online: 22-06 16:30
Welke idioot koopt er dan ook een Aldi-computer

Kun je beter bij de speelboom een telraam halen of zo
(daar draat q3a nog beter op ook)

}:O THACOW }:O

• real_jd
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Typische opmerking van een koe. Help je de vrager echt mee. Naar het slachthuis met jou!

Een collega van mij heeft dezelfde pc als jou gekocht. Ook zij heeft veel problemen met het geluid. Zij heeft gemaild met Medion en die hebben verteld dat er nog nieuwe drivers zouden moeten uitkomen.

Verder kun je natuurlijk een geluidskaartje erbij prikken. Het schijnt (maar dat weet ik niet uit eigen ervaring) dat de geluidskaart niet zo heel veel voorstelt.

Verwijderd

Loop anders even bij de Aldi langs. Een goede computerwinkel kan je zeker helpen. :+

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 14:13 schreef real_jd het volgende:
Typische opmerking van een koe. Help je de vrager echt mee. Naar het slachthuis met jouw!

Een collega van mij heeft dezelfde pc als jouw gekocht. Ook zij heeft veel problemen met het geluid. Zij heeft gemaild met Medion en die hebben verteld dat er nog nieuwe drivers zouden moeten uitkomen.

Verder kun je natuurlijk een geluidskaartje erbij prikken. Het schijnt (maar dat weet ik niet uit eigen ervaring) dat de geluidskaart niet zo heel veel voorstelt.
En hier is het weer jou zonder w. (En dat zelfs 2 keer!)

• real_jd
  • Laatst online: 02-04-2025

real_jd

Go ahead punk... Make my day!

Waar? :+

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 14:46 schreef real_jd het volgende:
Waar? :+
Jammer dat je mijn bericht niet kunt editen. >:)

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-07 22:12
Die pc van de Aldi is een perfect apparaat maar voor de service moet je inderdaad bij Medion zijn. Aldi fungeerde alleen als doorgeef luik.
Er zou een MSI moederbord in zitten. Staat daar niets op de site? Ik heb ook een MSI moederbord met geluidskaart onboard. Die drivers staan gewoon bij msi

Zeg www.hadecom.nl Een goede computerwinkel kan je zeker helpen aan drivers via de site!

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 11:02 schreef Tano het volgende:
Hey,

Weet iemand welke geluidskaart er in de Aldi computer (1,8 Ghz, dus die van vorige maand)(Medion - Lifetec) zit, en zo ja, waar ik de drivers ervoor kan downloaden?

THX..

Tano
Een kennis van mij heeft ook zo'n aldipc gekocht van vorige maand..... Het herinstallen met de medionCD lukt voor geen meter, hij vraagt om een adminpassword of zoiets... ik heb alles opnieuw geinstalleerd alleen de DVDspeler doet ur nie, er zit software bij van windvd v3. maar werken homaar... wie weet raad?

Groet,

Boezelaere

Verwijderd

Hey,

THX..

Tano
Mijn pa heeft de ouwe van aldi en die heeft een 128 on-board van Creative, waarschijnlijk hebben ze weer hetzelfde gebruikt, want dit is nmlk ook het geval met de videokaart.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie ook: [topic=309815/1/100] :)

In afwachting op uw spoedige reactie

Met vriendelijke groet,

Ben aka Bulldog

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-08 12:21
Hey,

THX..

Tano
Naar ik mij meen te herinneren was het een C-Media CMI8738 ....

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Volgens mij is het een CMedia, aan de bijgeleverde drivers te zien...

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:35

markvt

Peppi Cola

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

misschien weet 1 van de kassieres bij de aldi het |:(
je moet ook geen computer bij een supermarkt (of iets wat er op moet lijken ) kopen :?

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Op donderdag 03 januari 2002 19:14 schreef Scudo het volgende:
misschien weet 1 van de kassieres bij de aldi het |:(
je moet ook geen computer bij een supermarkt (of iets wat er op moet lijken ) kopen :?
Boeie, hij doet het toch

een echt tweakert krijgt die geluidskaart toch wel aan de gang

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Zoek anders gewoon even uit wat voor geluidskaart het is of installeer anders zo'n standaard windows driver!

|Specs|

Verwijderd

kijk anders ff in je bios: AC97????

• Brent
  • Laatst online: 22:59
Op maandag 03 december 2001 14:13 schreef real_jd het volgende:
Typische opmerking van een koe. Help je de vrager echt mee. Naar het slachthuis met jou!
That's the spirit!

Over dat gezeur dat je geen aldipc moet kopen: Als er een supermarkt in de buurt van een computerwinkel komt, is het de aldi wel, want die zetten geen pruts mx200's erin maar een gf3ti200. En dat zul je bij de gemiddelde comp winkel (lees:vobis) nooit zien. En ze zijn ook nog eens goedkoop.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Matroxcool
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 22:41
Leuk zo'n 1 maand oude topic weer omhoog schoppen :)
Pagina: 1