Vervanger voor waterwetter.

Pagina: 1
Acties:

• poing
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wynn's radiator protector.

Dat spul kost bijna niets, heb het een maand gebruikt en men blok/radiator zien er nog perfect uit dus het werk volgens mij wel. Toen heb ik 1/4de gebruikt omdat ik hoorde dat bepaalde vloeistoffen vrij dik kunnen worden.

Nu heb ik de setup es opnieuw gedaan en 3/4 van het flesje erin gekapt, ik heb btw geen reservoir en het flesje is totaal 325ml. Daar heb ik nog wat zwarte inkt bij gedaan en nu ziet het er wel leuk uit :-)

Zelf heb ik geen exacte metingen gedaan hoor maar het blijk ongeveer dezelfde temperatuur te geven als gewoon water.

>> in geval jullie setup koel genoeg is en protector nodig hebben raad ik dit dus aan :-)

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 18:53

marco899

Know's what he wants.

Maar wat is hier nou de bedoeling van??? Dat je water zwart wordt. Ik draai al een jaar op demiwater, zonder enkele toevoeging, en ik heb nog nooit problemen gehad met alg, kalk of wat so ever. Elke toevoeging, buiten waterwetter is volgens mij alleen maar een performance verslechtering.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-05 10:52
Op zondag 02 december 2001 10:23 schreef poing het volgende:
Wynn's radiator protector.

Dat spul kost bijna niets
Waar heb je het gekocht?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Sinlath
  • Laatst online: 06-03 18:20
Op maandag 03 december 2001 11:35 schreef Stropdas het volgende:
http://www.stock-talk.com/talk/HAHN/6.shtml
http://www.krisan-india.com/files/autocare/wynns/radtrt2.html

Via Google gevonden. Geen Nederlands bedrijf in de lijst
Halfords is huisdealer van dat wynn's, ze hebben het hele arrangement van wynn's op voorraad.

Van bezine additieven, tot instant radiateur lek dichter.

Sinlath | Opinions may contain latency

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op maandag 03 december 2001 16:22 schreef Sinlath het volgende:

[..]

Halfords is huisdealer van dat wynn's, ze hebben het hele arrangement van wynn's op voorraad.

Van bezine additieven, tot instant radiateur lek dichter.
Op hun website is weinig te vinden helaas.

Wat is het voordeel van die Wynn's Radiator Protector tov gewoon kraanwater dan?

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Sinlath
  • Laatst online: 06-03 18:20
Op maandag 03 december 2001 22:49 schreef Stropdas het volgende:

[..]

Op hun website is weinig te vinden helaas.

Wat is het voordeel van die Wynn's Radiator Protector tov gewoon kraanwater dan?
je kan beter even een halfords inlopen, dan zie je een hele wand met die wynn's zooi staan.

Radiator protector is geen vervanger van water, het is een additief, maw je moet het aan water toevoegen.

Het voorkomt corrosie, alg vorming ect. hetzelfde wat waterwetter doet, het is alleen stukken goedkoper.

Sinlath | Opinions may contain latency

Pagina: 1