Toon posts:

[OC-getwijfel] KR7A-raid nou wel of niet kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mogguh,

nar aanleiding van deze REVIEW ben ik wel wat gaan twijfelen of het wel zo'n goede keus is om de kr7a raid aan te gaan schaffen, kan iemand mij overtuigen het wel of niet te doen en dus waarom?

Verwijderd

Je bedoelt vanwege het niet over de 150 Mhz kunnen tillen?

Verwijderd

Wat zijn jouw redenen om te twijfelen?
Misschien dat er dan andere types aan je gegeven kunnen worden?

Prijs??

Verwijderd

het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze bij die review gewoon pech hadden.
of dat het mobo het niet toeliet of een component. op ocworkbench forum zijn er al een paar die hem hebben (taiwan d8 ik) en die zijn best goed tevree.

• Sinlath
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:40
hmm ik had na het lezen ook twijfels maar ik zet het toch door (zodra ie te koop is natuurlijk)

Ik heb al 512 Mushkin liggen, dat zal ongetwijfeld wel over de 150 komen (hoop ik)

Sinlath | Opinions may contain latency

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu wat zitten zoeken en zit nu te denken aan de msi k7t266 pro2 RU

iemand wat aan te merken qua overklokken waterkoeling stabiliteit???????

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op woensdag 05 december 2001 23:07 schreef roalte.nl het volgende:
ik heb nu wat zitten zoeken en zit nu te denken aan de msi k7t266 pro2 RU

iemand wat aan te merken qua overklokken waterkoeling stabiliteit???????
Ik geloof dat die juist niet zo stabiel is...
Als je een goed en niet te duur (+-350 piek) bord wil en de RAID/ATA133 kan missen, neem dan de Epox EP-8KHA+, of als je wel RAID/ATA133 wil, maar daar nog een maandje op kan wahcten, de EP-8KHA2+ ofzo, die krijgt een Highpoint 372 controller mee (dus ATA133 + RAID)

Waarom twijfel je trouwens na die review? Volgens mij is die review juist harstikke positief :?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Die review is zeker positief maar wat ik nog steeds onduidelijk vind is die FSB van 150mhz. Is dat nu omdat het in die review gaat om zo'n pre-production of is de FSB echt begrenst op 150mhz??

Ik ga binnenkort ook eens shoppen en zit dus ook te twijfelen of dit wel het ultieme OC mobo is.

Verwijderd

Op vrijdag 07 december 2001 18:58 schreef bitvreter het volgende:
Die review is zeker positief maar wat ik nog steeds onduidelijk vind is die FSB van 150mhz. Is dat nu omdat het in die review gaat om zo'n pre-production of is de FSB echt begrenst op 150mhz??

Ik ga binnenkort ook eens shoppen en zit dus ook te twijfelen of dit wel het ultieme OC mobo is.
dat is de Epox 8KAH+

Zeker met de PCI-deviders..

Epox lijkt me echt een lekker boardje..!

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
Veel mensen hebben een EPoX 8KHA+. Dus relatief veel mensen zullen met problemen op een forum verschijnen.

Toch lees ik veel over probleempjes met dat bord. Goede verhalen hoor je naruurlijk zelden.

Volgens mijn laatste research is de Soltek nu koning. B-)
Als ik naar de lay-out van het bord kijk, ziet het in ieder geval strak uit.

Succes. (Gigabyte 7VTX-H bezitter)

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Verwijderd

Als ik de KR7A-Raid niet binnen een maand voor minder dan 500 piek kan krijgen, dan wordt het een A7V266-E Raid voor mij :)
Pagina: 1