=( Protected by witchcraft )=
Verwijderd
het spel is wel aardig maar geen geweldige FPS iig, niet dat je zegt van WOW!!! maar ook niet dat je zegt van dieptriest... beter dan gemiddeld zullen we maar zeggen (waar we=ik)
Ik vind 'm tot nu toe erg cool, maar ik ben nog niet zo ver in het spel. Multiplayer levels zien er ook wel gaaf uit maar ik heb ze nog niet online gespeeld.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Anyway, aanradertje :)!
Dat kan ik inderdaad bevestigen, kijk bijvoorbeeld maar eens op www.dynabyte.nlOp zondag 02 december 2001 05:05 schreef Tourniquet het volgende:
hij is al gewoon legaal te koop hoor!
Ik vind 'm tot nu toe erg cool, maar ik ben nog niet zo ver in het spel. Multiplayer levels zien er ook wel gaaf uit maar ik heb ze nog niet online gespeeld.
Hij ruhlt gewoon zwaar... Maar inderdaad de performance had beter gekunt...Op zondag 02 december 2001 04:21 schreef null_brain het volgende:
het spel is wel aardig maar geen geweldige FPS iig, niet dat je zegt van WOW!!! maar ook niet dat je zegt van dieptriest... beter dan gemiddeld zullen we maar zeggen (waar we=ik)
Fun while it lasted: World Community Grid!
Op zondag 02 december 2001 08:26 schreef HlpDsK het volgende:
Half
Op zondag 02 december 2001 08:16 schreef scorpionv het volgende:
Ik heb de ISO
Dat geldt dan dus ook voor jou... Ook voor mij overigens =( Protected by witchcraft )=
Nou het online gedeelte vind ik toch wel een uitdagingOp zondag 02 december 2001 10:33 schreef schot het volgende:
Ja hier ook het "halfe" gevoel, het is niet helemaal geworden wat ik er van verwacht had. Wel geinig maar niet echt een spel wat ik lang zal spelen.
zoals dat level met die basis waar de axis die radartoren moeten opblazen. Dat is fantastisch natuurlijk om met je mauser daar te gaan staan, lekker in te zoomen en iedere axis neer te knallen die met z'n domme hoofd net effe om dat hoekje komt
75 piek, dat ben ik wel bereid te betalen.
Das andere koek dan de 120 piek die ze tegenwoordig meestal kosten.
Verwijderd
75 piek??? Waar heb jij em gehaalt dan?Op zondag 02 december 2001 11:27 schreef DUTCHSPiRiT het volgende:
Ik speel em al een tijdje, sinds dat ie gereleased was, en heb em vrijdag gekocht in de winkel.
75 piek, dat ben ik wel bereid te betalen.
Das andere koek dan de 120 piek die ze tegenwoordig meestal kosten.
In de meeste winkels waar ik hem heb zien liggen was het 100 piek.
mediamarkt meschienOp zondag 02 december 2001 11:29 schreef Raikane het volgende:
[..]
75 piek??? Waar heb jij em gehaalt dan?
In de meeste winkels waar ik hem heb zien liggen was het 100 piek.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Verwijderd
Ja die zit dus niet in Noord Brabant...Op zondag 02 december 2001 11:32 schreef chucky666 het volgende:
[..]
mediamarkt meschien
Ben ik het helemaal mee eens! Ik wil gewoon tegen mensen vechten die dood gaan na 2 salvos uit mijn mp40. En niet van die *&% Mummy's die me verdomme 2 magazijnen kosten zodat mijn munitie op is en ik dus vast zit!Op zondag 02 december 2001 11:45 schreef WouteRF het volgende:
Vind dat gedoe met die monsters veel te lame..
moet je eens een behoorlijke internetverbinding aanschaffen...Op zondag 02 december 2001 12:32 schreef iefje het volgende:
Online is er geen hol aan. Laggy baggershit. Echt elke server.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
ik vind het en beetje lineair opgezet, maar dat komtdenk ik omdat ik nogal veel deus ex speel.
verder zien de graphix er erg nice uit, en het speelt ook erg lekker, lekker fraggen.
lekker spel, wat je gewoon een keertje kunt uitspelen, en dan misschien over een tijdje nog een keer.
en de MP is wel erg geinig, vind ik. das wel een blijvertje volgens mij. en voor SP komen er nog genoeg mods denk ik zo.
en hij was vanaf vrijdag al te koop, in de winkels.
Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl
Dan toch maar cs
Ik ben het met je eens dat die monsters lame zijn, maar dat van je ammo is onzin. Ik heb het hele spel door minstens een halfvolle MP40 gehad, en vaak ook nog 60 shots Thompson. Als je inderdaad elke hoek omstrafed met vlammend machinegeweer (zie ik vaak in multiplayer) kom je in de singleplayer stevig ammo tekort. Als je probeert voor headshots te gaan heb je meer dan genoeg ammo.Op zondag 02 december 2001 12:01 schreef crazyhorse het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Ik wil gewoon tegen mensen vechten die dood gaan na 2 salvos uit mijn mp40. En niet van die *&% Mummy's die me verdomme 2 magazijnen kosten zodat mijn munitie op is en ik dus vast zit!
die heb ik nie gezien. het was gewoon verslavend, dat komt gewoon omdat het toen iets nieuws was. Nu is het gewoon de zoveelste fps.
Lekker knallen toch!!Op zondag 02 december 2001 13:12 schreef scorpionv het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat die monsters lame zijn, maar dat van je ammo is onzin. Ik heb het hele spel door minstens een halfvolle MP40 gehad, en vaak ook nog 60 shots Thompson. Als je inderdaad elke hoek omstrafed met vlammend machinegeweer (zie ik vaak in multiplayer) kom je in de singleplayer stevig ammo tekort. Als je probeert voor headshots te gaan heb je meer dan genoeg ammo.
Ik had het voornamelijk over die zombies met die schildjes. Ik schoot daar gewoon 1 a 2 magazijnen op leeg en toen waren ze dood.
Ik zal het nog eens gaan proberen met wat meer mikken op het hoofd enzo.
Special edition???Op zondag 02 december 2001 06:57 schreef Moon het volgende:
Ik heb hem gisteren gekocht...jammergenoeg niet de Special Edition maarre...SUPER!
Verwijderd
bij die met schild gewoon effe wachten tot ze zich rechtop zetten.. dan heb je zo geen hinder meer van dat schild.Op zondag 02 december 2001 15:05 schreef crazyhorse het volgende:
Ik had het voornamelijk over die zombies met die schildjes. Ik schoot daar gewoon 1 a 2 magazijnen op leeg en toen waren ze dood.
Daar ben ik allemaal voorbij. Ik moet nu alleen nog die brandende zobie die een vlammenwerper heeft ingeslikt uitschakelen.Op zondag 02 december 2001 15:44 schreef poohbeer het volgende:
[..]
bij die met schild gewoon effe wachten tot ze zich rechtop zetten.. dan heb je zo geen hinder meer van dat schild.
dejavu alla max payne....coole game alleen zo kort
op medium is zelfs heinrich 1 makkelijk.
de 2 keer lukte het al.....gewoon beginnen met een venom...als die kapt over gaan op de tesla...en evenlater weer de venom...en zo wisselen dan duurt het niet eens 30 sec...zucht
ik wil een nieuwe FPS met de playtime van baldursgate, de humor van NOLF, en de sfeer van max payne......ik kan dus heel lang w88 denk ik want alles word nu multiplayer
Bier, Whiskey en Metal!!
Shit ik vindt Red Faction toch echt een stuk leuker spelen als Wolfenstein. Maar ja iedereen zijn eigen smaakOp zondag 02 december 2001 11:17 schreef Timpie2000 het volgende:
Een ding moge duidelijk zijn:
Na Red Faction is het een hele opluchting![]()
Maaruh ik zit dus vast in de wapenfabriek, bij die gepantserde auto waar je uit het riool komt .. alles en iedereen afgeknalt maar heb geen idee meer welke kant ik op moet iemand een idee ?
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
he cyclone je hebt de exit dus al gevonden?Op zondag 02 december 2001 18:48 schreef CyCLoNe het volgende:
ik heb um ook al sinds woensdag ofzo .
Maaruh ik zit dus vast in de wapenfabriek, bij die gepantserde auto waar je uit het riool komt .. alles en iedereen afgeknalt maar heb geen idee meer welke kant ik op moet iemand een idee ?
als je op het dak staat ga je inplaats van richting exit ga je naar de andere kant van de muur daar vind je dat boek.
Bier, Whiskey en Metal!!
Heb ik wel, volgens mij begint de map gewoon als de eerste erin komt. Best lame, loop ik meteen 5 frags achter als het tegenzit
Verwijderd
Verwijderd
Inmiddels allang helemaal. Maar geen tijd om te spelen. Komt nog wel eens.Op zondag 02 december 2001 08:26 schreef HlpDsK het volgende:
Half
je moest niet via de ladder...ik d8 dat je via een randje moest jumpen...weet het niet meer zeker (vandaag nog gespeeld nu al vergeten)..ff goed zoeken ik deed er ook f overOp zondag 02 december 2001 19:01 schreef CyCLoNe het volgende:
Ik kom dus het dak maar niet op .. ik kan niet bij de ladder aan de rechterkant en ik heb dus ook nog geen exit gezien
Bier, Whiskey en Metal!!
Wie heeft Return to Castle Wolfenstein al UITGESPEELD?
ik dus
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Yep!Op zondag 02 december 2001 19:15 schreef KnEuTeR het volgende:
UITGESPEELD
Iemand die me kan helpen ?
gewoon naar beneden jumpen en vol met je venom erop knallen.Op zondag 02 december 2001 19:51 schreef Grijns het volgende:
hoe doe je die uber soldat ? in de x-labs ?
hij is erug makkelijk...je moet alleen oppassen voor de andere gastjes
Bier, Whiskey en Metal!!
\Op zondag 02 december 2001 20:59 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
gewoon naar beneden jumpen en vol met je venom erop knallen.
hij is erug makkelijk...je moet alleen oppassen voor de andere gastjes
makkelijk?? heb dat stukje 100x overnieuw moeten doen
"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
en multiplayer is vet, die maps zijn supergrooooot en meerdere objectives, heb ik nog bij geen een game gezien in multiplayer, en de graphics zijn mooi, performance kan beter, maar hij loopt wel soepel op mijn gf2mxje.
ga jij tribes 2 is spelen
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Jah, in een tinnen doosOp zondag 02 december 2001 15:06 schreef Falcon2107 het volgende:
[..]
Special edition???
Tribes2 Valt best mee hoe groot die maps zijn als je niet uit de mission area gaat anders zijn ze oneindigOp zondag 02 december 2001 22:18 schreef Lord_Mithril het volgende:
nog geen grote maps gezien in MP??
ga jij tribes 2 is spelendie zijn pas groot
(heb al geprobeerd om met een WarpVliegtuig die 5000kmh ging Tegen het einde van het level aan te vliegen maar die zijn dus oneindig
( en ja ik heb rtwc en het is echt rulerend
Tja,als er nu ook nog eens tinnen soldaatjes inzaten.Op maandag 03 december 2001 01:05 schreef HlpDsK het volgende:
Boeie die doos. Is dat het enige andere er aan?
Da's de moeite ook niet dan.