Brander leest en schrijft niet

Pagina: 1
Acties:

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 09:32

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Topicstarter
Hallo,
Pas een nieuwe brander gekocht van JVC. Nu heb ik het volgende probleem. De brander wordt wel gezien door de pc , maar cd's lezen ho maar. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd, zoals Master, Slave en Cable Select. Mijn CD-rom is aangesloten als Cable Select, dat heb ik met de brander ook geprobeerd. Uiteindelijk zelfs de cd-romspeler er uitgehaald en alleen de brander aangesloten. Hij blijft zeggen: "Apparaat is nog niet klaar".
Tijdens het opstarten van pc zie je wel dat er communicatie is maar daar blijft het dan ook bij.
Heeft iemand een suggestie?

2k op west bij Pv Output

Verwijderd

Die kun je waarschijnlijk terugbrengen voor omruil, defect

Verwijderd

zal waarschijnlijk wel een hele domme opmerking zijn van mij maar zit er een cd in?
nieuwere drivers installen misschien?

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-03 10:17

FoolZero

Freedom of speech...

Hmmz, misschien een domme reactie, maar welk OS gebruik je?
Het lijkt mij op een software probleem. Driver kwestie misschien? BTW welk bakprogramma gebruik je?

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• Geurt-kun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-02 09:32

Geurt-kun

8 Simax SM660-250, SMA 1600TL

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 01:25 schreef FoolZero het volgende:
Hmmz, misschien een domme reactie, maar welk OS gebruik je?
Het lijkt mij op een software probleem. Driver kwestie misschien? BTW welk bakprogramma gebruik je?
Ik gebruik Windows 98 en Easy CD Creator. En om maar gelijk op een vorige vraag te antwoorden, ik heb er wel een cd in gehad. :)
Er is geen software bijgeleverd, maar Win installeerde zelf de speler. Speler wordt ook wel herkend, want is wel actief bij het opstarten maar daarna niet meer.

2k op west bij Pv Output

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je kunt nog ff proberen of ie wel cd's leest als je opstart van win98 bootdisk.. doet ie dat ook niet dan zal ie wel kapot zijn..
Pagina: 1