http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Hmmz, in een opvlieging bedacht ik me opeens dat sygate ook poorten op me pc gebruikt. Sygate disabled en het werkt meteen.

Jammer voor me zusje, dan voorlopig maar niet chatten.
Anyway, heb iemand een idee hoe ik kan zorgen dat Sygate niet die poorten gebruikt (udp 27950 en 27960)?
Jammer voor me zusje, dan voorlopig maar niet chatten.
Anyway, heb iemand een idee hoe ik kan zorgen dat Sygate niet die poorten gebruikt (udp 27950 en 27960)?
http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.
Verwijderd
Het is mogelijk dat iemand met jouw serial aan de haal is gegaan en de serial van RTCW kan maar 1x in gebruik worden genomen. Dus als jij bijv. mijn serial wil gebruiken kan dat niet omdat ik hem al gebruik 
Maar aangezien er ook een key gen voor RTCW bestaat dan bestaat er altijd een kans als iemand net zo lang probeert tot dat hij multiplayer kan doen jouw serial krijgt.
Ik weet niet of je contact op kunt nemen maar bij Westwood is zo dat als dat het geval is dat je dan ff mailtje moet sturen en dat je dan een nieuwe serial krijgt.
Maar aangezien er ook een key gen voor RTCW bestaat dan bestaat er altijd een kans als iemand net zo lang probeert tot dat hij multiplayer kan doen jouw serial krijgt.
Ik weet niet of je contact op kunt nemen maar bij Westwood is zo dat als dat het geval is dat je dan ff mailtje moet sturen en dat je dan een nieuwe serial krijgt.
instellinkje bij Sygate lijkt me.Op zondag 02 december 2001 00:46 schreef Metzie het volgende:
of als je ZoneAlarm hebt dan laat je gewoon geen toegang tot die poorten voor sygate.exe zodat ie waarschijnlijk een andere poort zal gebruiken.
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt