Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
BCC (Blind Carbon-Copy dus)
recipants kunnen alleen hun eigen adres zien, alsof het alleen voor hen persoonlijk was.
Jij was er niet eens zeker van Phantom_
en ik heb meer getypt
recipants kunnen alleen hun eigen adres zien, alsof het alleen voor hen persoonlijk was.
Jij was er niet eens zeker van Phantom_
Geweldig, ik al die jaren dom afvragen wat het verschil was!
Thanx he!
Nog 1 vraagje, accepteren de mailserver van ISP's zoveel BCC mails wel?
Thanx he!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
ja, alleen jou mailserver dient het te accepteren, maar daar doet ie vast niet moeilijk over denk ikOp zondag 02 december 2001 00:22 schreef DeathKnight het volgende:
Geweldig, ik al die jaren dom afvragen wat het verschil was!
Thanx he!
das niet waarOp zondag 02 december 2001 00:17 schreef Cheatah het volgende:
BCC (Blind Carbon-Copy dus)
recei....ehh.. ontvangers (
maar als er toch een loopje is kun je toch steeds alles in het aan-veld zetten, dan lijkt het steeds voor degene persoonlijk bedoeld
als je dus geen loopje maakt en alles BCC gooit, dan zie de ontvanger niet zijn eigen naam hoor
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Kan idd net zo goed zelf een mailservertje draaienOp zondag 02 december 2001 00:26 schreef woeitje het volgende:
[..]
ja, alleen jou mailserver dient het te accepteren, maar daar doet ie vast niet moeilijk over denk ik
Bedankt voor de tip!Op zondag 02 december 2001 00:29 schreef SWINX het volgende:
[..]
das niet waar
recei....ehh.. ontvangers () zien niks bij aan
maar als er toch een loopje is kun je toch steeds alles in het aan-veld zetten, dan lijkt het steeds voor degene persoonlijk bedoeld
als je dus geen loopje maakt en alles BCC gooit, dan zie de ontvanger niet zijn eigen naam hoor
Samenvattend:
Geen loop:
-BCC gebruiken
-ontvanger ziet niets in "Aan"-veld
-elke ontvanger zal exact zelfde mail ontvangen, dus is het niet mogelijk om de mail persoonlijker te maken door bijv. "Beste <voornaam gebruiker>" neer te zetten...
Ik ben een voorstander van een loop, aangezien ik punt 2 en 3 niet wil misssen
. Het versturen gaat ook best snel met een loop...
Geen loop:
-BCC gebruiken
-elke ontvanger zal exact zelfde mail ontvangen, dus is het niet mogelijk om de mail persoonlijker te maken door bijv. "Beste <voornaam gebruiker>" neer te zetten...
Ik ben een voorstander van een loop, aangezien ik punt 2 en 3 niet wil misssen
Verwijderd
Effe nagekeken, jullie hebben inderdaad gelijk. Nare typo in m'n vorige post trouwensOp zondag 02 december 2001 00:34 schreef Neman het volgende:
Samenvattend:
Geen loop:
-BCC gebruiken
hou het dan ook gewoon bij ontvangers ofzoOp zondag 02 december 2001 00:37 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Effe nagekeken, jullie hebben inderdaad gelijk. Nare typo in m'n vorige post trouwens
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Nou, ik ben nu een lange dag bezig geweest het werkend te krijgen, php zend gewoon fijn, maar heel BCC werkt van geen meter.
Hier m'n code:
Hier m'n code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| <? $query = "SELECT UserId, Email FROM users WHERE Username != '$username' ORDER BY Username"; $query2 = "SELECT Id, Email FROM mailinglist ORDER BY Email"; $result = mysql_query($query); $result2 = mysql_query($query2); $num_result = mysql_num_rows($result); $num_result2 = mysql_num_rows($result2); $additional_headers = "From: $emailaddress\n"; $additional_headers .= "Bcc:"; if ($emailsql = mysql_fetch_array($result)) { do { $additional_headers .= ("$emailsql[Email], "); } while ($emailsql = mysql_fetch_array($result)); } if ($emailsql2 = mysql_fetch_array($result2)) { do { $additional_headers .= ("$emailsql2[Email], "); } while ($emailsql2 = mysql_fetch_array($result2)); } $length = strlen($additional_headers); $length = $length -2; $additional_headers = substr($additional_headers, 0, $length); $additional_headers = ("$additional_headers\n"); die($additional_headers); if(mail($emailaddress, $HTTP_POST_VARS[txtsubject], $HTTP_POST_VARS[txtbody], $additional_headers)) { succesmessage("E-mail send!<br><br>Click <A HREF='index.php?action=Mailinglist' onMouseOver=\"window.status='Send Another Email'; return true;\" onMouseOut=\"window.status='';\">here</A> to send another Email.<br><br>If you want to return to the CMS-Home click <A HREF='index.php' onMouseOver=\"window.status='Go back to CMS Home'; return true;\" onMouseOut=\"window.status='';\">here</A>!"); } else { errormessage("The server couldn't send the mail, please contact the Server Administrator!<br><br>Click <A HREF='javascript:history.go(-1)' onMouseOver=\"window.status='Go back to Mailinglist Compose page'; return true;\" onMouseOut=\"window.status='';\">here</A> to return to the Mailinglist Compose page"); } ?> |
Pagina: 1