Hardwarezone.nl reageert niet meer...

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Weet niet of dit de goede plek is, maar kon niets anders bedenken, gaat namelijk om een 3D Bril.

Heb zo'n 2 a 3 maanden geleden es een 3D Revelator bril bij Hardwarezone.nl besteld samen met een stuur voor een vriend.

Nu bleek de bril defect te zijn, kreeg em helemaal niet aan de praat. Dus na flink wat mailtjes, kreeg ik een RMA nummer van ze waar ik de bril naar toe kon sturen, waar ze em zouden testen en me op de hoogte zouden stellen of ik een nieuwe kreeg, ze em konden reparen of ik me geld terug zou krijgen.

Nu bijna een maand en enkele mails later hoor ik niets meer van ze... Ze hebben geen telefoon nummer, alleen een adres en een emailadres...

Wat moet ik doen? Wil wel graag me bril terug kapot of niet, heb er voor betaald, maar vind et gewoon schandalig dat ze niet reageren op me mailtjes... :(

Heb trouwens de bril aangetekend verstuurd...

Signature?

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:34

MartNL

Kan je niet gewoon een nieuwe bril kopen?? |:(

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

hmz, zonnebril?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Kan je niet gewoon een nieuwe bril kopen??
Hij heeft voor een bril betaald, dan heeft hij er ook recht op. Beetje onzinnig om een nieuwe te gaan kopen. Als de garage weigert je auto terug te geven ga je toch ook niet een nieuwe auto kopen?

topicstarter:
Je hebt een adres.. stuur ze (aangetekend) een brief dat je binnen 2 weken een gerepareerd/vervangend product wilt of ze in gebreke stelt. Sluit een kopie van de aankoopbon in en omschrijf kort de klacht en de historie. Sluit ook een kopie van het bewijs van verzending vd kaart bij.

Blijven ze niet reageren kun je aangifte doen bij de politie.

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Op zondag 02 december 2001 00:55 schreef hezik het volgende:

[..]

Hij heeft voor een bril betaald, dan heeft hij er ook recht op. Beetje onzinnig om een nieuwe te gaan kopen. Als de garage weigert je auto terug te geven ga je toch ook niet een nieuwe auto kopen?

topicstarter:
Je hebt een adres.. stuur ze (aangetekend) een brief dat je binnen 2 weken een gerepareerd/vervangend product wilt of ze in gebreke stelt. Sluit een kopie van de aankoopbon in en omschrijf kort de klacht en de historie. Sluit ook een kopie van het bewijs van verzending vd kaart bij.

Blijven ze niet reageren kun je aangifte doen bij de politie.
Tnx, hier heb ik wat aan. No matter what, I'm getting those glasses back... :(

Signature?

Verwijderd

Mij hadden ze ook genaaid. Toen is er een telefoonnummer opgedoken die uit de whois listing kwam, maar toen ik belde kreeg ik blijkbaar iemand anders aan de lijn.

Hardwarezone.nl heeft nogal wat nare trekjes....

[edit]
misschien dat je hier wat aan hebt:

Organisation
E-tility B.V.
Moddermanplein 2
2675 CT HONSELERSDIJK

Administrative contact:
J.A. Leijder Haverstroom
Phone:+31 174 629808
E-mail: postmaster@hardwarezone.nl

PS, als zulke gegevens niet gepost mogen worden, dan haal ik het weg.

Verwijderd

moet de tweakers knokploeg al bijeengeroepen worden? >:)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik had samen met een vriend van me een Tekram DC390U2W voor mij en een 8x CD-R voor hem besteld... Mijn Tekram was perfect, zijn CD-R was een DOA... Hij pissed... Hij gemeeld en ding in overleg teruggestuurd. Dingen waren verder niet meer leverbaar -> kreeg twee opties : Geld terug of 12x met bijbetaling. Hij koos voor Geld terug en heeft sindsdien er ook niets meer van vernomen...

Samen staan we sterk... Contact me maar over ICQ, geef ik je zijn nr. wel, kunnen jullie samen evt. stappen ondernemen...

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02:34

MartNL

Op zondag 02 december 2001 00:55 schreef hezik het volgende:

[..]

Een auto is wel wat anders dan zo'n bril.
Maar goed hij heeft er voor betaald ,dan kan je beter brieven schrijven en telefoneren.
Ipv van een nieuwe kopen voor fl 10 op de markt.

Verwijderd

Zo'n ding kost meer dan Fl.10

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:30
Op maandag 03 december 2001 00:18 schreef robgee het volgende:
moet de tweakers knokploeg al bijeengeroepen worden? >:)
alweer? :P

• xillius
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01-2022
Op zondag 02 december 2001 12:46 schreef Zotty het volgende:

Organisation
E-tility B.V.
Moddermanplein 2
2675 CT HONSELERSDIJK

Administrative contact:
J.A. Leijder Haverstroom
Phone:+31 174 629808
E-mail: postmaster@hardwarezone.nl

PS, als zulke gegevens niet gepost mogen worden, dan haal ik het weg.
Hey das vlakbij waar ik woon!!!
Dus ik kom ook met de knokploeg mee!!!!

maar ok, het is balen dat je die bril niet terug hebt. Maar ik zou zeker niet opgeven met ervoor zorgen dat je of de bril of je geld terugkrijgt want dit is natuurlijk geen stijl.
Ook al kost zo'n bril niet veel meer. Het bedrijf moet er gewoon voor zorgen dat je een goede thuis krijgt bezorgd.
Anders zou ik toch inderdaad de rechterlijke macht inzetten maar dit natuurlijk als het echt niet meer anders kan.
Zulke bedrijven moeten gewoon ff op de vingers getikt worden.

Verwijderd

Altijd grappig dat de mensen voor een tientje goedkoper iets online bestellen :) Dan krijg je dit soort ellende. Je kunt beter iets bij de computerboer om de hoek halen. Dan weet je waar je verhaal kan halen als het mis gaat.

Maar btw : Gewoon bellen en je voordoen als een importeur van merk X en dat merk X klachten heeft gehad over verkooppunt Y. Naar de directeur vragen en hem ffies mooi afkafferen.. >:)

• winnie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05:29

winnie

de poes...

Vrij te vinden bij de KPN (www.telefoongids.nl en cd-foon):
leijder havenstroom
moddermanpln 2
2675 ct honselersdijk
(0174) 62 98 08

en
tims m a
moddermanpln 2
2675 ct honselersdijk
(0174) 64 83 78

Lijkt op twee privépersonen. Maar de bovenste heeft wel de url geregd. Ik zou zeggen goed gaan zeuren bij die meneer Leijder Havenstroom.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 09:22 schreef Spectral het volgende:
Altijd grappig dat de mensen voor een tientje goedkoper iets online bestellen :) Dan krijg je dit soort ellende. Je kunt beter iets bij de computerboer om de hoek halen. Dan weet je waar je verhaal kan halen als het mis gaat.
Helemaal mee eens. Maar soms is het dusdanig veel goedkoper dat je de afweging maakt om het toch te doen. En dan heb ik het niet over een paar tientjes, maar wel een boel meer. En dan is het nog wel een keer te overwegen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:54
Op zondag 02 december 2001 00:41 schreef MartNL het volgende:
Kan je niet gewoon een nieuwe bril kopen?? |:(
|:( 3D bril staat er toch!
Op zondag 02 december 2001 00:47 schreef geez het volgende:
hmz, zonnebril?
|:(
Op maandag 03 december 2001 00:59 schreef MartNL het volgende:

[..]

Een auto is wel wat anders dan zo'n bril.
Maar goed hij heeft er voor betaald ,dan kan je beter brieven schrijven en telefoneren.
Ipv van een nieuwe kopen voor fl 10 op de markt.
hoeveel kost een 3D bril? zal wel iets meer zijn dat 25,- dat zegt van, dat is incalculeerbaar risico....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Pagina: 1