"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Normaal ik verbrand ook bijna altijd mijn benen aan mijn laptop, Is heel irritand maar dat komt omdat die ingebouwde fan alleen maar aangaat als ie super heet wordt of als ie aan de voeding hangt.
Nog geen programma voor gevonden waardoor je het handmatig kan bedienen.
Nog geen programma voor gevonden waardoor je het handmatig kan bedienen.
same here (oude toshiba satelite 210ct met adapter intern
)
ik ben nie gek, ik ben een vliegtuig
Verwijderd
wel mijn nec word dus niet warm
ongeveer 25graden
maar ja de fen draait altijd en als er veel proc kracht word gebruikt gaat de fen harder draaien
(fen zit ook echt bij de proc)
ongeveer 25graden
maar ja de fen draait altijd en als er veel proc kracht word gebruikt gaat de fen harder draaien
mijn no-name word ook erg warm. [vooral bij het LCD-scharnier]
mijn proccy-coolr gaat btw aan bij 60graden.
mijn proccy-coolr gaat btw aan bij 60graden.
Kun je niet op een of andere manier instellen dat die koeler altijd draait ofzo?Op zondag 02 december 2001 01:15 schreef suijkerbuijk het volgende:
wel mijn nec word dus niet warm
ongeveer 25graden
Verwijderd
Ook al naar gezocht: precies hetzelfde probleem hier (Presario 1800XL laptop). Niks aan in te stellen; hij gaat aan als -ie 't zelf te warm vind, eerder niet. Naast een zweterig kruis in de zomer geeft dat problemen bij het lezen van CD-Retjes, vooral CD-Retjes van wat mindere kwaliteit. Die dingen reflecteren minder als 't echt warm wordt.
Wat een beetje helpt is de speedstep op 'optimale prestaties bij batterijgebruik' zetten (oftewel underclocken). Wat echt veel helpt is het ding op een metalen tafel zetten. Zo'n tafel werkt dan als een extra heatsink.
Wat een beetje helpt is de speedstep op 'optimale prestaties bij batterijgebruik' zetten (oftewel underclocken). Wat echt veel helpt is het ding op een metalen tafel zetten. Zo'n tafel werkt dan als een extra heatsink.
Dat underclocken doettie volgens mij automatisch, want ik heb zo'n proggie van AMD geinstalleerd. AMD PowerNow of zoiets. Dit zorgt er geloof ik automatisch voor dat hij de optimale processorkracht gebruikt.
Toch wel K*T dat je zelf niet die koeler aan kunt zetten
Toch wel K*T dat je zelf niet die koeler aan kunt zetten
Pagina: 1