Toon posts:

goede mp3 decoder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat is een goed en snel freeware programma om cd's te rippen in mp3 formaat?

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Klik maar op de links in m'n sig, daar vind je genoeg proggies.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 08:42

The Bad Seed

Chaotic since 1983

cdex

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Verwijderd

winamp

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 02:11
zoiets heet encoder, geen decoder.
Het mooiste is als je gaat werken met Exact Audio Copy als ripper, en in dat programma Lame gebruiken als externe encoder. Op r3mix.net kun je meer info vinden. Als je echt voor kwaliteit gaat, zou ik hier even wat tijd insteken. Als je na een kwartier opgeeft, moet je maar (Audiograbber) ofzo gaan installeren en gebruiken, zodat ik weer fijn van die slechte rips tegen ga komen met mijn fileshareprogramma ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
???

Dus je gaat een WAV (uncompressed) DE-coden naar mp3's? Alsof een WAV bestand met PCM indeling geDEcode moet worden :? :? :?

Ik RIP eerst een cd song naar wav, en ENCODE die daarna naar mp3.

Voor de rest kun je downloaden was geachte Osiris gelinkt heeft, das imo een goede opstelling.

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 00:07 schreef 0siris het volgende:
zoiets heet encoder, geen decoder.
Het mooiste is als je gaat werken met Exact Audio Copy als ripper, en in dat programma Lame gebruiken als externe encoder.
Fantastisch programma EAC... heb het geinstalleerd en de WAV bevatte geen audio (wel af te spelen in winamp maar geen geluid) en de freedb database loopt vast.
Prima!!!

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 02:11
Op zondag 02 december 2001 13:24 schreef druup het volgende:
Fantastisch programma EAC... heb het geinstalleerd en de WAV bevatte geen audio (wel af te spelen in winamp maar geen geluid) en de freedb database loopt vast.
Prima!!!
Hmmz... welk OS gebruik je? Of heb je het al opgegeven en ben je weer met dat lelijke audiograbber begonnen? :D
Je moet wel het e.e.a. instellen in EAC, anders werkt het voor geen meter (ja, dit programma vereist wat inspanningen van de gebruiker, dat zal even wennen zijn voor windowsgebruikers)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Pagina: 1