Wolfenstein server laten draaien via router??

Pagina: 1
Acties:

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-11 14:41
Heeft hier iemand ervaring met het hosten van games via een router? Ik heb sinds kort wolfenstein en ik kan hem niet als server laten draaien. Ik heb de poorten die nodig waren open gezet, maar doet het nog steeds niet. Ik werk met de Linksys BEFSR41 v.2 Als ik mee wil spelen op een server dan lukt het wel.

Wie helpt me uit de brand???? :'(

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 18:00

SG

SG surft naar info hardewaren

misschien net als bij UT

DHCP uitzetten elke PC in lan met Static IP instellen en dan de DMZ instellen dus porten toe weizen aan de game server static IP address.

In het linksys boekje staat bij pebaalde aps & games hoe dat moet worden ingesteld waaronder UT etc misschien is dat ook van toepassing op 't wolfie game server.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-11 13:04
laat je poort forwaren naar de pc waarop de server gehost wordt, that should do da trick :)

Verwijderd

Ik heb het zo dat als ik UT in windowed mode draai dan is het venster ook zo donker. Als ik 'm volledig scherm draai niet. Miscshien draai je 'm op je desktop (show desktop on ofzo) en moet je dat ff uitzetten, dan zal het wel beter gaan denk ik. Ik heb een GF3. Ook Q3 Radiant is het levelpreviewschermpje vet donker. Help iemand??

Verwijderd

Bij mijn SMC staat alles ook op DHCP , maar de router werkt met een opgeslagen lijst van usernames , dus altijd hetzelfde IP .

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-11 13:14

ralfbosz

xm create bosz -c

Op zondag 02 december 2001 20:27 schreef real_raichu70 het volgende:
Bij mijn SMC staat alles ook op DHCP , maar de router werkt met een opgeslagen lijst van usernames , dus altijd hetzelfde IP .
Dat doet de vigor ook, maar hij onthoudt de ip-adressen maar 3 dagen. Maar ja dat lijkt me lang genoeg voor de meesten ;)

rm -r *

Verwijderd

Mijne blijft ze lekker onthoude :P

• Grablinco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08-2023
Ik wil thuis ook wel eens een server draaien maar dat doet ie niet... ik heb winroute lite lopen maar als ik die uit zet kan ik weer niet met de computer op het netwerk meespelen... weet iemand een oplossing???

PS: volgens mij doet ie t wel als winroute uit staan maar dan werkt het netwerk niet. maar als ik winroute aan heb werkt ie niet op indternet maar wel op het netwerk.>
:(
Pagina: 1