bij het optrekken met de auto een ontzettende fluitende toon in de speakers, alles al geprobeerd van ontstoorders tot andere aarde enz.... wat doe ik hier aan?
Tis volgens mij je dynamo die stoort , ik zou toch maar is zoeken naar een goede ontstoorder, deze zijn gewoon bij elke autoshop te verkrijgen.
Een extra accu zal niet helpen want die moet je toch laden met dezelfde dynamo....
Een extra accu zal niet helpen want die moet je toch laden met dezelfde dynamo....
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad. Het klinkt net als of je in een soort race auto zit. Wat bij mij geholpen heeft (ik weet het klinkt raar) is de antenne aarde vrij maken van het carroserie. Bij mij zit de antenne op het dak. Deze heb ik losgemaakt en een stukje rubber tussen het gedeelte gelegt waarmee hij tegeg het dak geschroefd wordt.
Ik denk dat het bij mij ook aan de goedkope versterker lag die ik erin had gestopt. Ik had ook al een onstorings filter gebruikt werkte ook niet. Maar dit werkte wel. Deze tip kreeg ik dan ook van de betere auto-hifi zaak. Ik heb toen ook gelijk een nieuwe antenne gekocht.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Ik denk dat het bij mij ook aan de goedkope versterker lag die ik erin had gestopt. Ik had ook al een onstorings filter gebruikt werkte ook niet. Maar dit werkte wel. Deze tip kreeg ik dan ook van de betere auto-hifi zaak. Ik heb toen ook gelijk een nieuwe antenne gekocht.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Pagina: 1