Toon posts:

Snes op GBA

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hej wat ik me al een tijdje afvraag is of de SNES games ook op de GBA kunnen worden gespeeld door middel van een flasher, of met software worden omgezet ofzo naar GBA files zodat ze wel werken met flasher...

WIE?????

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
D8 het dus ff niet

Verwijderd

Topicstarter
Waarom niet??
Lijkt me echt heel erg logish.
Een gba heeft pcies even veel toetsen als SNES.
dus moet lukken. met een de juiste software zou je de bestanden kunnen omzetten.. en dan moet het lukken.
Lijkt me voor een goede programeur een koekje...

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 23:09 schreef QuakeMASTER het volgende:
Waarom niet??
Lijkt me echt heel erg logish.
Een gba heeft pcies even veel toetsen als SNES.
dus moet lukken. met een de juiste software zou je de bestanden kunnen omzetten.. en dan moet het lukken.
Lijkt me voor een goede programeur een koekje...
Volgens mij denk jij niet echt logisch na.

Even veel toetsen? Dacht het dus niet. De SNES heeft er ZES, de GBA maar VIER (vierpunts+select+start niet meegeteld)

Met de juiste software bestanden omzetten? Welke software? Lul toch nie uit je nek.

Verwijderd

De GBA is ongeveer gelijk aan de PSX, dus die zou de 16-bit SNES wel kunnen emuleren. :)

Verwijderd

Het is geen PC, die 'CPU's (als je het al zo kan noemen =P ) zijn heel anders gebouwd. Misschien zou het kunnen, maar de SNES en GBA zijn gewoon heel anders. Je kan toch ook geen PSX spellen op een DC spelen?

Verwijderd

nee, maar je kan wel SNES spellen spelen op de Dreamcast :)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

En dat gaat nog steeds niet op volle 100%.

Ontopic.
Nope nog geen emulator, er wel een emulator voor een NEs voor de GBA. Kijk is op www.gbaemu.com voor diverse emulators voor de GBA

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:31
Op zondag 02 december 2001 00:49 schreef CommDante het volgende:
[...]

Je kan toch ook geen PSX spellen op een DC spelen?

[...]
Dat is wel mogelijk, je kan cd's kopen voor de dreamcast waarmee je Tekken 3, Grand Tourismo 2 en nog een spel kan spelen. Het heette Bleemcast, alleen is Bleem failliet/dood.

What a fine day for Science! | Specs

Verwijderd

Topicstarter
Het moet echt wel mogelijk zijn om die games op gba te kunnen spelen.

en dat van die toetsen klopt trouwens ja.. snes heeft er 2 meer.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Het word in de loop der tijd wel mogelijk. Er is al een gewone nes emulator en die werkt goed eigenlijk. over een jaartje ofzow komt er echt wel een snes emulator.
Pagina: 1