Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Hmm
stond ie wel op... misschien dat die biosreset het weer op100 heeftgezte
stond ie wel op... misschien dat die biosreset het weer op100 heeftgezte
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
je had een clear cmos gedaan? ja als je dat doet gaat alles weer naar factory defaults... dus dan staat ie weer op 100. Ik had met mijn a7v266-e ook zoiets... maar dan tijdens de POST nog een keer resetten... dan gaat ie automatisch terug naar 1000... veiligheidsoverwegingen
yep fsb naar 133 mhz in het Hardware Monitor menuutje
of Load High Performance Defaults doen in de bios
of Load High Performance Defaults doen in de bios
Mooi systeempje heb je anders staan OxiMoron, nu alleen nog een echt scherm en je bent voorlopig onder de panne
Red een boom, eet een bever
Gebeurt wel vaker bij ASUS mijn a7v266-e zet bij iedere "niet zo vriendelijke" systeem shutdown mijn 1800+ op 1153
Dit is anders al jaren zo bij Asus dacht ik.Op zaterdag 01 december 2001 23:23 schreef Ermo het volgende:
Gebeurt wel vaker bij ASUS mijn a7v266-e zet bij iedere "niet zo vriendelijke" systeem shutdown mijn 1800+ op 1153
Ik had het met me P3B-F rev 6.1 ook ,erg fijn bord maar na een crash wipte hij zo het bios in
Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x
Pagina: 1