Hmmmm ik net een nieuwe monitor gehaald, ben ik een beetje aan het surfen en opeens valt het beeld uit... 2 seconde later gevolgd door een knal een een rookpluim... hele monitor naar de tering
, iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn?
Kortsluiting?
Kerel, I feel SORRY for you!!!
Kerel, I feel SORRY for you!!!
Nou... NIEMAND... Ik ken er een paar...Op zaterdag 01 december 2001 22:54 schreef drLiter het volgende:
Christ, dat wens je ook niemand toe!
wow heftig, maar niet zo leuk. 
misschien een productiefoutje ofzo, kortsluiting in je monitor ergens. Ff mee terug naar de winkel lijkt me zo....
misschien een productiefoutje ofzo, kortsluiting in je monitor ergens. Ff mee terug naar de winkel lijkt me zo....
De vos loopt door het bos.
Gelijk mee terug gaan dus!
<edit>te laat</edit>
<edit>te laat</edit>
ja ik werk zelf bij een pc shop, kan hem zo omruilen, maar ben toch gewoon benieuwd wat de oorzaak hiervan is... al staat je refresh rate en resolutie nog zo hoog, dit mag toch niet gebeuren?!
Had ik een paar jaar terug met 3 ibm 13" kleuren monitors, blies telkens de voeding eruit. veel wit poeder en stank. Daarna een shitec monitor gekocht en geen problemen meer.
Je hebt ws dus gewoon pech gehad, komt ook bij "echte" merken wel eens voor, dus gewoon hopen dat je garantie hebt en een andere halen.
Duncan
Je hebt ws dus gewoon pech gehad, komt ook bij "echte" merken wel eens voor, dus gewoon hopen dat je garantie hebt en een andere halen.
Duncan
Verwijderd
Tijdens et surfen.... hmm is denk ik een javascript geweest..
code:
1
| if (ereg('cheapo',$monitorBrand)) { blowup(now); } |
LOL
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Pagina: 1