Toon posts:

[PHP] Postcode

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds enige tijd ben ik op zoek naar een programma in PHP of Perl dat met behulp van een database postcodes, plaatsnamen en telefoonnummers kan weergeven waar bepaalde produkten gekocht kunnen worden?

Wie weet waar zulke programma te koop of te downloaden zijn.

Alvast hartelijk dank.

Verwijderd

zo'n programma'tje schrijf je zo, alleen die database zul je toch wel moeten kopen ben ik bang :)

Verwijderd

Je zou natuurlijk ook met een beetje handig scripten info uit de database van
http://www.goudengids.nl/ kunnen krijgen...

Verwijderd

Topicstarter
Nee, het is de bedoeling dat ik daar zelf de postcodes van onze klanten inzet!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 16:30

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dit is het programming & webscripting forum. Dat zijn beide werkwoorden. PHP met een DB verbinding is niet zo heel moeilijk als je al ervaring met programmeren hebt. Waar kom je niet uit??

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik wil, is dat mensen of hun Postcode of hun Plaatsnaam kunnen invullen. Daarna verschijnt er het resultaat waar ze het product kunnen kopen.

Volgens mij moet dit zijn in PHP, MYSQL en nog iets.

Alvast reuze bedankt!!!!

Verwijderd

jah wat je wil is een DB van alle postcodes in nederland, en berekenen welke shop er het dichtst bij in de buurt zit om producten te kopen?

moet je toch NL-dbtje kopen, met afstanden tussen postcodes... en dat quite prijzig ;)

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik dringend zoek is:

Een script (PHP met MYSQL)

waarbij mensen de postcode of woonplaats kunnen invullen, nadat ik in de MYSQL database de desbetreffende winkels (met postcode, naam, plaats, adres en telefoonnummer)heb gezet waar mensen de producten kunnen kopen, en daarna op zoek klikken en de winkels bij hun in de buurt te voorschijn komen.

Verwijderd

jah, ik zoek ook dringend een vette site :)

check dit maar eens
http://www.postcode.nl/

let op: ik zeg wel, t kost geld :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mja, programming en webscripting is niet voor het zoeken van software, maar voor het maken ervan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.