Toon posts:

3Com netwerkkaart: hoe aanpassen??

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een probleem met mijn 3com kaartje (hoe is het mogelijk hé??). Het is een 3c590B. Ik wil mijn I/O-adres veranderen en ook mijn IRQ, maar in het configproggie zegt 'ie dat dat niet kan en dat het er alleen maar ter info staat.
Maar je moet het toch ergens van P&P naar non-P&P kunnen zetten? Maar waar?? Op de kaart zelf zijn geen jumpers, in het configmenutje kan ik ook niks vinden, dus wat moet ik doen!!! Of kan ik in Freesco gewoon de boel invullen wat er in het configproggie staat? Tell me!!!

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Rustig maar, even door ademen en dan nog eens proberen.

Je zult toch echt het DOS config tooltje moeten gebruiken (staat op de 3Com site, even op 3c509 zoeken, of gebruik de search in Tweakers). Dat is de enige manier om de kaart uit PnP mode te halen en vervolgens handmatig in te stellen. Gewoon even de div. menu opties door wandelen, staat er echt wel ergens tussen.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

Verwijderd

[topic=331509/1/50]

Dit topic is gesloten.