3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Ja, ik vind 'm wel cool
Verwijderd
niet vloeiend richten> realistic ..geen minpunt... geen enkele sniper of shutter kan continu op dezelfde plek righten zonder steun.Op zaterdag 01 december 2001 22:32 schreef JT het volgende:
Wat een klote gameplay....je richt niet vloeiend, nee, het gaat in hele kleine stapjes ofzo van een paar pixelDat speelt echt klote. Als je een soldaatje continu laat rennen, word ie dan ook moe ? Want dat zou lekker zijn, alsie de heletijd moet lopen...lekker langzaam gaat het dan...
rennen> okay ze worden niet moe..maar reden geef jij zelf al... ze moeten constanr rennen..ook geen minpunt dus.
en jah..ik vindt GR ook leuk
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Fijn jongen, dan speel jij toch gewoon een ander spelletje...Wat een klote gameplay....je richt niet vloeiend, nee, het gaat in hele kleine stapjes ofzo van een paar pixel Dat speelt echt klote. Als je een soldaatje continu laat rennen, word ie dan ook moe ? Want dat zou lekker zijn, alsie de heletijd moet lopen...lekker langzaam gaat het dan...
Als jullie me nu ff excuseren, ik moet weer wat Russen afknappen
Ghost Recon heerst!
dat snap ik, en dat bedoel ik ook niet. Maar wat ik bedoel is....umm...ga is Doom 2 op een 386 spelen. Je kan zeg maar niet op elke pixel richten om het zomaar te zeggen.Op zaterdag 01 december 2001 22:51 schreef kyle_2000 het volgende:
[..]
niet vloeiend richten> realistic ..geen minpunt... geen enkele sniper of shutter kan continu op dezelfde plek righten zonder steun.
In RTCW heb je ook dat de sniperrifle nooit helemaal stil word gehouden en dat vind ik ook wel goed. Maar dat is niet wat ik bedoel.
En wat ik ook vaag vind is dat het ene moment zie je geen enemy, zelfs niet op een leeg veld met 1 leeg struikje, en het volgende moment ben je afgeknald. Maar dat zal wel een kwestie van smaak zijn.
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Kijk, hier iemand die het snapt. En het speelt gewoon ongelooflijk klote.Op zaterdag 01 december 2001 23:48 schreef geez het volgende:
Bij mij wou die ook niet zo goed, zelfe probleem als hierboven
Ecodan warmtepomp
ey bij jouw icoon klopt mijn ip wel, maar mijn tijd nietOp zaterdag 01 december 2001 23:48 schreef geez het volgende:
Bij mij wou die ook niet zo goed, zelfde probleem als hierboven
Tis gewoon reterealistisch, wat je misschien gewoon niet leuk vind.
Soldaten kunnen echt wel een stukje rennen hoor
Het effect wat ik beschrijf heb je bij elk 3d spel dat op een te hoge resolutie loopt of waarvoor de cpu te langzaam is. Ook heb je het bij Descent 3 als je mouselook aanzet. Dus als je beeld beweegt in de richting waarnaar je je muis beweegtOp zondag 02 december 2001 00:09 schreef JeanLucPicard het volgende:
Euhm... Ghost recon en doom2 en rtcw.. beetje scheve vergelijking vind je ook niet.
Realistisch is beter, maar over het effct wat ik hier beschrijf gaat het, en dat is niet realistich.Tis gewoon reterealistisch, wat je misschien gewoon niet leuk vind.
Soldaten kunnen echt wel een stukje rennen hoor, en wat betreft het richten, ik zou ook niet de 200m horden kunnen lopen met een geweer constant perfect aangelegd.
Ecodan warmtepomp
Je hebt helemaal gelijkOp zondag 02 december 2001 00:09 schreef LaptopDude het volgende:
Het was een leuke spel, maar RTCW roelt gewoon veel harder
Ecodan warmtepomp
Nu is mijn compj eindelijk snel genoeg en nu heb ik geen zin meer.
Tactical FPS is mijn game smaak. dus vind het best wel geweldig. die andere doom2 en RTCW ken ik nog niet.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Dat klopt, het is de tijd van de serverOp zondag 02 december 2001 00:06 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
ey bij jouw icoon klopt mijn ip wel, maar mijn tijd niet
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Verwijderd
Zit nu nog bij de eerste missie in Tblisi, dat spel is zo realistich, je bent volgens mij wel een half uur onderweg om bij het doel te komen... ondertussen hoor ik de schoten van de snipers, maar ik heb nog geen vijand gezien.Net m'n ISO binnen . GR rulet gewoon , alleen is ie inderdaad wat moeilijker dan de gemiddelde Quake-kloon ...
Verwijderd
Nou sorry hoor maar dat vindt ik echt verwent en bij mij loopt ook niet alles lekker altijd maar ik ben tenminste tevreden met wat het wel doet en als het niet werkt dan zoek ik het wel zelf uit wat er aan scheelt.
Als je er zo aan ergerd koop dan gewoon een game console, en ga dan niet lopen kankeren.
Verwijderd
ik weet het, ik ben niet helemaal op de hoogte van de nieuwste spellen.In RTCW heb je ook dat de sniperrifle nooit helemaal stil word gehouden en dat vind ik ook wel goed. Maar dat is niet wat ik bedoel.
Waar staat RTCW voor?
Dat richten vind ik ook stom gedaan. Als je in de verte wil schieten, schuif je telkens als kleinste stapje 3 meter op ofzo. Dat is klote. Doe dan net als RTCW dat je vizier niet stil te houden is.
De levels vind ik ook erg saai. Saai veld, saaie gebouwen, de mannetjes zijn ook allemaal hetzelfde. Ook zijn deze spellen veels te kort. Oke, wel op recruit (easy) gespeeld, maar dan nog in 2 daagjes, RTCW op medium in 2 daagjes, evenals Max Payne. En dat zijn echt geen full-time daagjes.
Het enige positieve, en waarom ik het heb doorgespeeld was omdat ik het leuk vind om spellen te spelen die met oorlog te maken hebben, dat je vecht tegen mannetjes in een normale wereld, niet tegen zombies en aliens. Halflife knijp ik een oogje dicht, het verhaallijn maakt het voor mij nog steeds de beste shooter ooit. Dukenukem 3d was ook alleen leuk in de eerste levels, met die bioscoop bijv. Tenminste een beetje normale wereld, en niet saai.
<edit>
en over dat niet moeworden... dat moet ook niet, het is een mannetje van ghost recon, een elite eenheid, die kennen echt wel een stukkie rennen. Doe eerder dat een mannetje als die nog maar 1% leeft enkel moeizaam kruipend vooruit komt ofzo, in plaats van dat ie de marathon binnen 2 uur kan afleggen met 25 kogelgaten in het lijf. Voor G.R. geld dit dan effe niet zo, omdat je daar toch meestal met 1 schot bent omgelegd.
</edit>
Is het echt zo kort?
Ik heb 'm nu 1 dag, heb maar 6 uur gespeeld en heb t/m missie 12 al uit...
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
En als je het te makkelijk vind met die threat-indicator zet je die toch lekker uit... Moeilijkheidsgraad op Elite en dan kijken of je hem nog zo uitspeelt...
Verwijderd
Bij die missie waar je intelligence moet verzamelen in 2 huisjes kun je als bonus een mobile samsite opblazen.
Nou, ik in het begin meteen naar die sam en er een dikke mi36 inpoeieren
Daarna stukje verder gesjouwd naar het huisje in het oosten waar je de intel vandaan moet halen, komt er ineens een vrachtwagen met een lading russisch kannonevoer aanrijden, meteen weer een mi36 erop los gelaten en wat gebeurd er? Niks! Nog geen KOPLAMP KAPOT! Die vrachtwagen stopt, al het volk stapt uit en schiet mij voor de flikker!
mja ik denk dat dat meer over jouw manier van spelen zegt, dan over het spel. gewoon in een bosje gaan liggen, goed rondkijken en dan zie je ze heus wel staan hoor!Op zaterdag 01 december 2001 23:04 schreef JT het volgende:
En wat ik ook vaag vind is dat het ene moment zie je geen enemy, zelfs niet op een leeg veld met 1 leeg struikje, en het volgende moment ben je afgeknald.
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman