Vanavond op rtl4!!! 
niet te geloven het komt gewoon op tv
nog maar ff snel m'n messiah scoren dan maar
#
wanneer dan of is het al geweest?Op zaterdag 01 december 2001 22:22 schreef loekos het volgende:
Vanavond op rtl4!!!
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Specs: [Gamestation] - [Laptop] - [Server/Mediacenter]
strax worden branders, internet en alles waarmee je iets illegaals kan doen ook illegaal. waar zijn ze mee bezig??Op zaterdag 01 december 2001 22:29 schreef eGo2K het volgende:
ja hallo!!!... Playstationtje ombouwen is NIET illegaal... wat je ermee kunt doen is illegaal... maar ik?.. Ik speel voor het grootste deel importspellen
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Heh... ff lekker solderen voor een paar xtra stuivers schieten ze je ff voor je kokosnootOp zaterdag 01 december 2001 23:07 schreef RedTop het volgende:
Ja klopt... tenminste, dat zijn de geruchten (die justitie nog niet kan bevestigen)
Ze wilden het geld roven van een concurrent, maar dat liep uit de hand...
Triest
/dev/null
ECHT LOMpOp zondag 02 december 2001 00:52 schreef xJapser het volgende:
Ik zou het zowieso niet doen, want het heeft drie mensen het leven gekost in Dordrecht...ivm met concurentiestrijd onder ps2 omkatters....
Leg eens uit.Op zondag 02 december 2001 00:52 schreef xJapser het volgende:
Ik zou het zowieso niet doen, want het heeft drie mensen het leven gekost in Dordrecht...ivm met concurentiestrijd onder ps2 omkatters....
T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C
Verwijderd
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik begrijp ook niet hoe ze dat willen aanpakken dan... eigenlijk kunnen ze je alleen pakken als je een kopie van een game in huis hebt zonder het origineel te bezitten, en dat heeft met die chip geen fuk te maken lijkt mij.Op zondag 02 december 2001 10:57 schreef aftermath het volgende:
ik lig er niet wakker van... hij kan toch wel omgebouwd worden of hetnou hard aangepakt wordt of niet...
jij importeert ze zeker van internetOp zaterdag 01 december 2001 22:29 schreef eGo2K het volgende:
ja hallo!!!... Playstationtje ombouwen is NIET illegaal... wat je ermee kunt doen is illegaal... maar ik?.. Ik speel voor het grootste deel importspellen
waar wou je die messiah scoren dan?Op zaterdag 01 december 2001 22:22 schreef loekos het volgende:
Vanavond op rtl4!!!
Verwijderd
LoLOp zondag 02 december 2001 19:14 schreef MrRudi het volgende:
/me heeft een goeie advocaat...en die is niet netjes
Hmmm wat gek ik hoorde weer dat het om een japanse gamecube ging die die na een val van maarliefst 6 meter hoogteOp zondag 02 december 2001 11:55 schreef ko9 het volgende:
[titel-quote]
Playstation ombouwen wordt keihard aangepakt !!!
[/titel-quote]
Jah, dat hebben we gezien bij die drievoudige moord in Dordrecht he
Ging ook om een (mislukte) ps2-ombouw :(
Tsk tsk!, dat ga ik melden bij de modjesOp zondag 02 december 2001 19:03 schreef IceStorm het volgende:
Oei, wat is het jammer dat ik niet 1 flame neer mag zetten
Kill all consoles![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq