nee ik zou voor zo'n afbeelding niet met layers gaan werken: is waarschijnlijk een zware klus, weinig 'scalable', browser-incompatible (msie's filters).
ook PNG-24 (met een eigen alpha-layer) wordt lang niet goed ondersteund, bv. door msie niet goed; SVG zou een idee zijn, maar dat loopt via een plugin (tenzij je croczilla draait) evenals Flash.
als ik het eenvoudigst zou denken, denk ik aan: slicen.
maak in photoshop een afbeelding met een aantal lagen, als je nu juist de stukken waar de cirkels overlappen apart snijdt, en juist van de overlappende stukken twee slices bewaart (gebruik in je slicing tool daarvoor gewoon onmouseover-lagen), een met laag A boven en een ander met laag B
Dan kun je deze makkelijk wisselen (dmv een simpel image-swap scriptje) waarmee je het effect creeert dat de ene cirkel boven de andere komt te liggen.
alles kan je dan gewoon in een tabel zetten, hooguit de tekst in lagen hieroverheen, of anders de tekst juist in de tabel-cellen plaatsen en de afbeeldingen toepassen in de achtergrond.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen