[soundcards]ervaring Audiotrak

Pagina: 1
Acties:

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Kent iemand toevallig, en hopelijk ervaring dit volgende kaartje

Audiotrak MAYA 44 ???

Ik ben er een van plan aan te schaffen omdat hij zo'n lekkere lage vertraging heeft (3ms standard en 1,5 in cakewalk)

Ik heb al veel gezocht, maar kan er weinig over vinden. Kaart is nieuw??

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
kaart heeft 2 in 2out
duiste site met een beetje info: http://www.soundkartenkatalog.de/deu/index.html
engelse :
http://www.sound-music.com/audiotrak/maya.htm

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
idd.. owkee. maar diegene die ik wil hebben is 4 kanaals.
Das dus wel 2x strero :) ik zat al te kijken , waarom er maar 4 jack pluggen op zaten. Maar dat is 2x2 mono in en 2x2 mono uit!... (zo werk je altijd, maar dat was ik vergeten hehe)

maar... nergends zie ik ervaringen. Reclame textjes zijn vaak te aantrekkelijk :9

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 01 december 2001 20:57 schreef gitaarwerk het volgende:
Kent iemand toevallig, en hopelijk ervaring dit volgende kaartje

Audiotrak MAYA 44 ???

Ik ben er een van plan aan te schaffen omdat hij zo'n lekkere lage vertraging heeft (3ms standard en 1,5 in cakewalk)

Ik heb al veel gezocht, maar kan er weinig over vinden. Kaart is nieuw??
De kaart is idd vrij nieuw, maar audiotrack maakt al langer kaarten, en ze zijn over het algemeen behoorlijk goed.

Maar wat voor vertraging hoop je tegen te gaan? Waar gebruik je cakewalk dan precies voor (midi, audio, softsynths)? Welke versie heb je precies?
En gaat het je puur om de latency of ook om de in/outputs?

Bovendien zit er een mic-aansluiting op met een pre-amp en phantoomvoeding; gebruik je uberhaupt wel een (condensator)microfoon? Anders is deze aansluiting namelijk ook overbodig?

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
ik ben van plan om idd een studiomicrofoonte kopen. Behringer had een hele leuke, ik heb em gehoord. Tis nog geen Rode mic, maar deze doet et ook perfect voor zen prijs.

Ik wil verder gaan werken met harddisk recording, en idd softsynthese (heb reaktor 3 aangeschaft..Vet proggie BTW)

Latency gaat voornamelijk bij mij erom dat ie laag moet zijn met recording en softsynthese. Sounblaster live kan niet tippen aan een goeie timing. Bij reaktor doet ie niet zo fijne dingen met midi. Maar voor midi ben ik van plan een andere kaart te kopen. Met 4 midi in en out.

• Dr. RiPsaw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dan zou deze kaart idd een goeie keuze zijn denk ik.
Ik zal trouwens ook nog ff verder kijken of ik nog een andere goeie kaart kan bedenken hiervoor.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
tnx :D
het liefst een met gelijk 4 midi in en out

denk dat ik binnenkort men mengtafel weg ga doen en er een kleintje voor in de plaats neem, ik denk dat ik toch digitaal ga. En dan voor men gitaarwr (zie naam) doe ik nog analoog.. maar ik wou eigenlijk (misschien dat iemand hem kent) de pod 19" voorversterker kopen.. is ook digitaal.. nu heb ik de analoge versie (die handzame)
wel tof apparaat trouwens..

aarik ga ook wat meer electronische muziek maken.. ik koop binnenkoert reason.. heb nu nog blauwe cdtjes liggen :)

ow jah... uhmz.. ik zoek een kaart die niet duurder is dan 700 piek. (en nee.. ik mot geen SB audgy..zijn prutser kaarten)

het liefst zou ik een hebben met 100db signaal/ruisverhuiding hebben

Pagina: 1