Toon posts:

4 HD's in RAID?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb nu 2x Maxtor 30gig 7200 in raid 0, maar ik wil graag nog wat meer ruimte hebben.
Is het mogelijk om nog 2 schijven hier aan toe te voegen, en deze ook in RAID 0 te laten lopen zodat ik 4 schijven heb?. Ik hoef nergens backups van is puur voor meer hd ruimte. Ik heb de search al gebruikt maar word er echter niet wijzer uit!. Ik heb al begrepen dat je het beste dezelfde groote aan kunt houden ander gaat dit verloren.
Ik heb een Abit KT7a-RAID.

Bij voorbaat dank!.

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 09:58

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Op zaterdag 01 december 2001 20:22 schreef QuAteR het volgende:
Hey,

Ik heb nu 2x Maxtor 30gig 7200 in raid 0, maar ik wil graag nog wat meer ruimte hebben.
Is het mogelijk om nog 2 schijven hier aan toe te voegen, en deze ook in RAID 0 te laten lopen zodat ik 4 schijven heb?. Ik hoef nergens backups van is puur voor meer hd ruimte. Ik heb de search al gebruikt maar word er echter niet wijzer uit!. Ik heb al begrepen dat je het beste dezelfde groote aan kunt houden ander gaat dit verloren.
Ik heb een Abit KT7a-RAID.

Bij voorbaat dank!.
Dat gaad maar dan moet je wel een backup maaken de raid die nu hebt. ander is als weg wat daar op staat.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet je wel een IDE kabel met 2 stekkertjes hebben he?
En met ghost kan ik dan gewoon de backup maken?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand meer? / kick :)