hielp niet, ik gebruik trouwens detonator 12.41 drivers, maar toch loopt m'n comp vaak vast onder het opstarten van een spel, dus bij overgangen in screen-modes, als ik eenmaal iets aan de praat heb, blijft hij onder het spelen stabiel. Bij iemand anders werkt dezelfde Civ versie wel.
Wat voor OS/Videokaart/drivers 
misschien kan je even wachten op de patch die volgende week uitkomt, die schijnt veel van dit soort probs te fixen
misschien kan je even wachten op de patch die volgende week uitkomt, die schijnt veel van dit soort probs te fixen
Verwijderd
"toch loopt m'n comp vaak vast onder het opstarten van een spel, dus bij overgangen in screen-modes, als ik eenmaal iets aan de praat heb, blijft hij onder het spelen stabiel."Op zaterdag 01 december 2001 20:29 schreef Masterdam het volgende:
hielp niet, ik gebruik trouwens detonator 12.41 drivers, maar toch loopt m'n comp vaak vast onder het opstarten van een spel, dus bij overgangen in screen-modes, als ik eenmaal iets aan de praat heb, blijft hij onder het spelen stabiel. Bij iemand anders werkt dezelfde Civ versie wel.
Als je het probleem bij meerdere spellen heb zou ik zowieso een andere driver proberen.
tja ik zou zeggen probeer de nieuwste direct X (kzou het anders ook niet weten)
Pagina: 1