Krijg Civ3 niet aan de praat :(

Pagina: 1
Acties:

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
Ik zie sowieso alle letters door elkaar staan. Als ik start en ik ram op enter zodat ik kan gaan wandelen en ik rag op b om een stad te bouwen, krijg ik de error "unable to locate draw buffer" of anders iets wat erop lijkt.
Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Specs

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ff opnieuw installeren?

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Topicstarter
hielp niet, ik gebruik trouwens detonator 12.41 drivers, maar toch loopt m'n comp vaak vast onder het opstarten van een spel, dus bij overgangen in screen-modes, als ik eenmaal iets aan de praat heb, blijft hij onder het spelen stabiel. Bij iemand anders werkt dezelfde Civ versie wel.

Specs

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
Verkeerd gedowned??

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Wat voor OS/Videokaart/drivers :?

misschien kan je even wachten op de patch die volgende week uitkomt, die schijnt veel van dit soort probs te fixen :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 20:29 schreef Masterdam het volgende:
hielp niet, ik gebruik trouwens detonator 12.41 drivers, maar toch loopt m'n comp vaak vast onder het opstarten van een spel, dus bij overgangen in screen-modes, als ik eenmaal iets aan de praat heb, blijft hij onder het spelen stabiel. Bij iemand anders werkt dezelfde Civ versie wel.
"toch loopt m'n comp vaak vast onder het opstarten van een spel, dus bij overgangen in screen-modes, als ik eenmaal iets aan de praat heb, blijft hij onder het spelen stabiel."

Als je het probleem bij meerdere spellen heb zou ik zowieso een andere driver proberen.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
heb je directX 8?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

tja ik zou zeggen probeer de nieuwste direct X (kzou het anders ook niet weten)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Pagina: 1