If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
plz, ik wil dit ook
maar krijg je geen pijn in je kop als je te lang naar ja toetsenbord kijkt???
wie kijkt er dan ook lang naar zn toetsenbord?Op zaterdag 01 december 2001 23:51 schreef RonnieB82 het volgende:
ziet er wel cool uit...
maar krijg je geen pijn in je kop als je te lang naar ja toetsenbord kijkt???
Neon stringetjeOp zaterdag 01 december 2001 23:48 schreef _Dennizz_ het volgende:
cool, neon slang /ccfl ???
plz, ik wil dit ook
Het is in ieder geval de inverter, want bij de neonstring zelf hoor ik helemaal niks, maar als ik mijn oor bij de inverter houd, dan word ik onderhand doofOp zaterdag 01 december 2001 23:16 schreef real_raichu70 het volgende:
Eigenlijk is het doodnormaal bij van die neonstrings , het is de kabel die piept hoor . Die werken zo . Heb al strings gezien die niet piepen , maar die kosten wel 5X zoveel ...
Kun je even wat duidelijker zijn? Ik heb als inverter alleen een zwart klein kastje(ongeveer een dobbelsteentje) waarvan een draadje naar de neonstring en een draadje naar een molex connecter.Op zaterdag 01 december 2001 23:15 schreef psygho het volgende:
nice, meestal is het een spoeletje die resoneert, wat kaarsvet erin en klaar , doe ik vaak bij monitoren van een bagger merk
heb je die 2e string nog geprobeerd aan te koppelen??
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
ideeOp zondag 02 december 2001 13:59 schreef muldereric het volgende:
Als je inverter piept en hij zit verpakt ik een zwart kunstof blokje zit er maar 1 maniero p denk ik. Gewoon je inverter inpakken in geluidsdempend materiaal! Dan hoor je in ieder geval die hoge tonen veel minder!
tis een heel klein dingetje dus dat is best goed te doen denk ik zo..
Jup, werkt perfect hoorOp zondag 02 december 2001 13:01 schreef Kakarot het volgende:
ziet er zeker kewl uit..
heb je die 2e string nog geprobeerd aan te koppelen??
Done, scheelt best veelOp zondag 02 december 2001 13:59 schreef muldereric het volgende:
Als je inverter piept en hij zit verpakt ik een zwart kunstof blokje zit er maar 1 maniero p denk ik. Gewoon je inverter inpakken in geluidsdempend materiaal! Dan hoor je in ieder geval die hoge tonen veel minder!
Kewl.. ik krijg de foto's vast wel opgestuurdOp maandag 03 december 2001 08:14 schreef BlackBurn het volgende:
Jup, werkt perfect hoorMisschien wel iets om langs mijn window te gaan leggen, als ie af is
Done, scheelt best veelthx, voor de tip.
Graag gedaan. Ik heb zojuist een flexibel siliconen keybord gekocht. Waar kan je die lichtslangetjes kopen. Dan bouw ik die in dat fexibele toetsenbord verwerkenDone, scheelt best veelthx, voor de tip.
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
is dat zo'n chieftec?Op maandag 03 december 2001 20:17 schreef Zotty het volgende:
Ziet er heel gaaf uit
Dit trouwens ook:
[afbeelding]
![]()
![]()
Ziet er inderdaad wel
Verwijderd