Toon posts:

[WC] Behandelen van koperen waterblok ..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Maze-2 Waterblok, maar nu is de onderkant van dit blok een beetje mat en bekrast. Mij lijkt dat dit de koelprestaties van het blokkie niet ten goede komt, en daarom wil ik het dus behandelen..

Begrijp ik nu goed dat beste kan beginnen met het schuren van die blok met een groffe korrel, en vervolgens steeds fijnere korrel gebruiken .. en dan tenslote de onderkant afwerken met koperpoets?

Verwijderd

Klopt.

Beetje non-vraag zo :)

Verwijderd

Yup. Ik gebruik korrel 400, 1000 en 1200. De laatste 2 met wat water. De koperpoets gebruik ik niet, overigens.

Doe het wel op een rechte spiegel of glasplaat.

Verwijderd

Topicstarter
Prima, dan is het mij wel duidelijk..

iemand nog andere schuur-tips!? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 19:49 schreef DaBit het volgende:
Yup. Ik gebruik korrel 400, 1000 en 1200. De laatste 2 met wat water. De koperpoets gebruik ik niet, overigens.

Doe het wel op een rechte spiegel of glasplaat.
Het schuurpapier dus vastmaken op een spiegel, en vervolgens circelbewegingen maken is dus de juiste manier?

en wat is het voordeel van dat 'schuren met water' dan?

Verwijderd

Dat het schuurstof meteen met het water afgevoerd worden, en dat je schuurpapier dus niet zo snel verstopt zit of bot word.

En nog iets: zet in de laatste fase niet veel druk op het blok. Het is al moeilijk genoeg om de boel recht te schuren. Gewoon rustig bewegen, en geduld hebben.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-05 15:59

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op zaterdag 01 december 2001 19:50 schreef n0va^ het volgende:
Prima, dan is het mij wel duidelijk..

iemand nog andere schuur-tips!? :)
Alleen een schuur vraag: nat of droog scheren schuren?

EDIT: te lang over deze post gedaan, antwoord staat er al |:(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt!
Pagina: 1