Ik heb bij iemand zijn verwisselbare HD meegenomen. Alleen nu is het probleem ik heb geen slede in mijn kast zitten dus heb hem gewoon onder in me kast gelegt.
Alleen als ik nu via die HD op wil starten met bijv. Windows Xp(NTFS) of Windows 2000 of Server(NTFS) dan krijg ik een blauw scherm van dat ik als ik net een nieuwe HD heb geinstalleerd dat ik die eerst moet controleren of vervangen of iets in die geest.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik denk zelf iets met de jumper maar hoe zou ik niet weten.
Ik heb 2 eigen HD's in mijn computer waarvan de 1e de C:(master) is en de 2e is D,E,F,G,H(master).
Ik heb mijn 2e schijf eruit gehaald en daar die verwisselbare hd opgezet.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen.
(Hoop dat het een beetje duidelijk is
)
Alleen als ik nu via die HD op wil starten met bijv. Windows Xp(NTFS) of Windows 2000 of Server(NTFS) dan krijg ik een blauw scherm van dat ik als ik net een nieuwe HD heb geinstalleerd dat ik die eerst moet controleren of vervangen of iets in die geest.
Hoe kan ik dit oplossen? Ik denk zelf iets met de jumper maar hoe zou ik niet weten.
Ik heb 2 eigen HD's in mijn computer waarvan de 1e de C:(master) is en de 2e is D,E,F,G,H(master).
Ik heb mijn 2e schijf eruit gehaald en daar die verwisselbare hd opgezet.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen.
(Hoop dat het een beetje duidelijk is