Ik heb ee Unex Router weet iemand hoe ik die kan instellen want het ding werkt niet.
ik hoop dat iemand mij kan helpen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ik kan het alcatel modem niet aanspreken dus kan ik ook niet internet opOp zaterdag 01 december 2001 18:54 schreef Rob-H het volgende:
Ik heb ee Unex Router weet iemand hoe ik die kan instellen want het ding werkt niet.
dan hebben jullie nog nooit een handlijding gezien van Unex is dikke schitOp zaterdag 01 december 2001 19:26 schreef InSaNe_C het volgende:
Welkom op het GoT
ik denk ook dat het beste de handleiding lezen is...
Ik geloof niet in bijgeloof, dat brengt ongeluk
Vroeger was ik een twijfelaar. Ik ben daar nu niet meer zo zeker van.
volgens mij ben ik niet die rob-HOp zaterdag 01 december 2001 19:28 schreef DipStick het volgende:
Hmmm, is dit de Rob-H wie ik denk dat het is ???
If so, dan weet je toch wel dat je je probleem wat uitgebreider moet omschrijven, anders heb ik het er maandag nog wel met je over
If not, never mind me
Verwijderd
Nee ik akn het modem niet pingen ik kan doen wat ik wil met de router ertussen lukt pingen nietOp zaterdag 01 december 2001 20:11 schreef 10us het volgende:
kun je je modem pingen.
Brand het groene lampje ACHTER je modem ?Op zondag 02 december 2001 12:36 schreef Galaxy_99 het volgende:
[..]
Nee ik akn het modem niet pingen ik kan doen wat ik wil met de router ertussen lukt pingen niet