Scrollwiel Logitech Dual Optical laat steekje...

Pagina: 1
Acties:

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
vallen. Sinds vandaag hangt er zo'n dual optical geval aan m'n usb poort. Wat me opvalt is dat het scrollwiel niet elke beweging registreert, bij elke 4 a 5 'tikken' doet ie 1 of 2 tikken niks omdie vervolgens ineens te doen. Met als gevolg dat je ineens weer bovenaan een site of je document zit. Ik heb de mouseware drivers geinstalleerd en verschillende instellingen geprobeerd, dit maakt echter geen verschil. Mijn vorige Logitech muis (mouseman) had dit probleem niet. Komt dit bekend voor, en zo ja wat is de oplossing. Kan natuurlijk ook zijn dat ie stuk is.....

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Welke versie van Mouseware :?

Met de laatste versie ondervindt ik hier ook problemen, probeer eens een iets oudere mits je die hebt . ;)

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 01 december 2001 18:48 schreef HeNrY het volgende:
Welke versie van Mouseware :?

Met de laatste versie ondervindt ik hier ook problemen, probeer eens een iets oudere mits je die hebt . ;)
http://www.tweakers.net/meuktracker
daar staan ook oudere versies :)

edit: link gefixed

Verwijderd

ik had dat eerst ook nu heb ik een vinkje gezet bij alleen office compatible scroll gebeuren en nu doet ie het prima en ook gewoon overal

• Just_a_Gamer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:41
euhm geen problemen gehad. Ik heb zelfs die logitech drivers geinstalled. Ik stopte meteen in de USB poort en reboot maar.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Nadat ik Mouseware eraf gegooid had deed ie weer normaal, thnx voor de replies.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:09
Ik heb een probleem met mijn scrollwheel.Ik heb ook een dual optical.

Als ik met mijn oude helaas overleden MS muis in winamp scrolde ging hij 1 liedje verder
nu metteen 3 :(

Ik heb al van alles geprobeerd in de software(heb ik ook al de laatste update van de site geplukt) en ik wil niet op internet pagina's 1 lijntje verplaatsen met de scrollwheel.

Wat-o-wat doe ik?

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 17:52
Ik gebruik mn logitech optical icm Microsoft Intellipoint drivers.
Werken veel lekkerder imo en het scrollen heeft ook geen vertraging bij webpages die ik wel heb met mouseware.
Er is 1 maar: Je moet wel de usb-->ps2 plug gebruiken anders herkent intellipoint je muis niet..
En ik speel 5-6 uur per dag q3 online en merk geen verschil tov met usb aansluiting dus dat is bij mij geen probleem.

Systeem Specs

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:53

SilentSimon

Have you been hopped?

ikke ook ja :( vooral bij spellen is dit erg irritant als je wapens wilt scrollen enzo :(

ligt dus aan de nieuwste mouseware?

9.60.xx heb ik

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:09
welke drivers moet ik dan hebbben? En kan ik dan ook nog mijn duimknop instellen?

thanks alvast!
Pagina: 1