Trance 2001 4th edition werkt niet op mn PC

Pagina: 1
Acties:

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-03 13:02

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
Er staat op het cd hoesje zelf dat hij niet werkt op pc's en dat klopt maar is hier niet een proggie voor om het wel te laten werken, of moet ik hem eerst naar md opnemen dan md naar pc en dan branden??? Ik hoop dat er ook een makkelijkere oplossing is.

\edit\ ik weet niet of ik het hier moet posten maar het gaat wel over mn cd-rom drive vandaar \edit\

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04 22:58
waarom werkt ie niet op pc's dan, hoe hebben ze dat gedaan?? moet toch wel op een manier te omzeilen zijn lijkt me?? alles wat te beveiligen is, is ook te kraken..

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:34

Richard

Kuru Kuru Kururin

Je moet gewoon een paar verschillende CD-ROM spelers uitproberen. (Bij vrienden bijvoorbeeld) Mijn LiteOn 16102B leest hem bijvoorbeeld niet, maar mijn DVD-ROM (Pioneer 105S) & LiteOn 40x CD-ROM lezen hem dus gewoon wel.

20*350ZO45°

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
okee dan is er nog hoop want k heb het alleen geprobeert op de pc van mn pa een p2 450 dus is al wat ouder zelf heb ik een p4 dus hopen dat het daar wel op doet. In mn p4 zit trouwens een dvd van nec en een plextor van 16/10/40 in heeft iemand er ervaring mee of het in een van deze 2 het wel doet??

• WiXX

WiXX

Kijk uit malloot een...

Topicstarter
En weet iemand hoe deze copy protection heet??

• ApoC
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-04 22:32
hij staat toch echt op mijn pc hoor :). geript van cd. Enige vage is dat mijn liteon fikker hem inleest en daarna gelijk weer eruit gooit. In mijn Aopen 52x gaat het wel goed

Verwijderd

Heb ik ook met een cd'tje uit Gran Canaria, doet het prima in cdspelers, behalve in mijn CDROM dan speelt ie een intro van een halve minuut meer ziet ie niet.

Stond ook op de CD No puede reconstruir con el ordenador...ik dacht dat staat op meerdere cd's en dat werkt, maar niet met deze cd dus.

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 23:08

Ronnie_T

Shangri-La

Op zondag 02 december 2001 15:00 schreef WiXX het volgende:
En weet iemand hoe deze copy protection heet??
Het is hoogstwaarschijnlijk Cactus-shield, omzeilen kan met exact audiocopy of cdrwin. Vraag mij het fijne er niet van, maar Hier vindt je meer info over cactus-shield

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

Pagina: 1