Toon posts:

Asus 8200 deluxe TV add-on? Waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet 99.9% zeker dat Asus een speciaal tuner kaartje levert waarmee je TV (kabel dus, geen composite ('voorgekauwd)) signaal kunt kijken. Alleen, waar kan ik in NL (of duitsland, I don't care) zo'n kaart kopen? Iemand enig idee?

Ik heb dus een Asus 8200 Ti500 deluxe kaart, dus er zit al TV in/out op, maar dat is dus niet wat ik zoek, das capture, ik zoek Tuner.

Anyone?

Verwijderd

Ik weet wel dat ASUS een Tv-Box heeft. En die sluit je dan aan op je videokaart. (moet dan wel tv-in hebben dus, de DLX serie dus)

En dan kan je wel tv watchen.

Verwijderd

[quote]Asus 8200 Ti500 deluxe kaart, dus er zit al TV in/out op[quote] ff goed lezen hoor >:)

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Daar heb je dus een asus tv box nodig, die heb ik echter nog nooit in nl gezien, hij staat ook niet in de pricewatch :(

Verwijderd

jaja, zo'n tv- box maakt het geheel compleet. maar het kan veel goedkoper !!

je kunt nml je eigen videorecorder als tv- tuner gebruiken en die op je video- in van je Dl kaart aansluiten. gebruik de juiste kabelset en meest up-to-date- drivers en je kunt probleemloos ful- screen of wallpaper achtig tv kijken.

ben ik zelf onlangs achter gekomen dankzij deze forums em VOILA ! en ben er heel erg happy mee. bovendien kun je ook nog eens op MPEG2- formaat mee capture'ren en vervolgens SVHS CD"s mee branden via NERO. het wWerkt echt, SwWah!