• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-02 16:38

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Topicstarter
Ik heb dus een Nokia 8250 en een Datakabel M/F voor een 8210, die compatible is met de 8250.

Nu wil ik graag logo's e.d. over gaan zetten op m'n phone, maar heb nog geen programma gevonden dat werkt met een 8250 en een datakabel.

Heb alleen een paar proggie's gevonden die IRda ondersteunen :(

Weet iemand welk proggie ik moet gebruiken?

webOS all the way!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-03 23:13
Volgens mij kan LogoManager dat gewoon hoor. Moet je alleen even aangeven dat je via een datakabel verbinding wil maken (bij installatie kan dat o.a.).

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Er staat in de FAQ van Logomanager dat ie de 8250 alleen via IR support :( Ik heb het al wel geprobeerd, maar krijg m dus niet aan de praat :(

webOS all the way!

Verwijderd

hoe kan je nou een datakabel voor de 8210 hebben :?

her zit geeneens een conector op om die aan te sluiten

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Die gaat achterin de plaats waar je batterij gaat (in de linker onderhoek onder je batterij zitten 5 koperen puntjes!), je batterij klik je er dan in een hoek van 90 graden op!

webOS all the way!

Verwijderd

ik gebruik gewoon infrarood met m'n 8210 werkt perfect. Ik snap niet waarom je een datakabel hebt gekocht, terwijl je met ir net zoveel kan, en ook nog andere aparaten mee kan aansturen.

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 23:56 schreef Serious Devil het volgende:
ik gebruik gewoon infrarood met m'n 8210 werkt perfect. Ik snap niet waarom je een datakabel hebt gekocht, terwijl je met ir net zoveel kan, en ook nog andere aparaten mee kan aansturen.
Jah duh, nu moet ik dus een IR poort gaan kopen... Die datakabel kon ik voor 20,- kopen dus vandaar en dacht dat het gewoon moest werken.

Het nadeel van IR is dat het redelijk storingsgevoelig is, met als resultaat dat het traag wordt!

webOS all the way!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:48

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik gebruik ook Ir *D , dat storingsgevoelig kan nog wel maar langzaam :? logos en ringtones staan er in een fractie van een seconde op dus ik ze het probleem niet :?

Serve The Humanity , Be Server

• Hermanvh

Hermanvh

Topicstarter
Niemand een oplossing?

webOS all the way!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

Dit iets voor je?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1