Toon posts:

Hoe warm mag een processor worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vandaag mijn Pentium 75 processor vervangen door een Pentium 166 Het ding wordt lekker warm. Hoe warm mag een Pentium 166 eigenlijk worden zonder dat die ermee ophoud 8-)
Als ik de pc een uur aan laat staan en er komt geen rook uit de kast is het dan gelukt?

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Het hangt volgens mij af van de koeler

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
bij een p166 volstaat een normale socket 7 heatsink plus kleine fan. grote heatsink zonder fan kan ook, maar dan spreek ik over een heat sink a la compaq, die zelfs op een p3-450 nog alleen een giga heatsink doen zonder fan.

• Packardhell
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:33
http://www.intel.com staat het vast wel.

Powered by KPN

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zaterdag 01 december 2001 18:24 schreef smvs het volgende:
bij een p166 volstaat een normale socket 7 heatsink plus kleine fan. grote heatsink zonder fan kan ook, maar dan spreek ik over een heat sink a la compaq, die zelfs op een p3-450 nog alleen een giga heatsink doen zonder fan.
Ja maar die giga heatsink word wel heel slim gekoeld door de casefan (voeding meestal) die er lucht overheen trekt.

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:58

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Intels kunnen vrij goed tegen hitte...meestal lopen ze gewoon vast als ze te warm worden :)

Maar boven de 80 graden zou ik toch gaan oppassen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:04

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees de technische PMG FAQ.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.