Ik vind de herrie best meevallen. Ik had hem bij mijn AMD xp 1800+ gekregen.
Aangezien ik deze cooler niet helemaal vertrouwde voor een 1800+ (specs zeggen tot 1500+) heb ik hem niet gemonteerd en wacht ik nu rustig af op mijn ThermalRight SK6.
Aangezien ie hier anders ook maar zou liggen heb ik deze wel op mijn tbird900@1000 gezet ter vervanging van mijn inmidels 1 jaar oude coolermaster DP5-6H51. De heatsink is gewoon voor 95% identiek, het is echt 'zoek de verschillen' voordat je iets ziet.
Mijn stressed temp is met 7 graden gedaald.
Mijn idle temp is met 5-6 graden gedaald.
Stressed is nu 40 (2 DVD->DIVX->VCD tegelijkertijd zodat zelfs je muis nog moeilijk beweegt, en dit is zonder casefans)
Ondanks dat de vulcano 32dBa beweert te hebben en die oude coolermaster 34dBa, maakt die vulcano wel meer herrie.
Ik vind het al met al wel meevallen en sommigen overdrijven dan ook echt te sterk.
Ondanks positieve resultaten met een tbird900@1000 zou ik hem niet op mijn xp zetten. Als je proc je lief is zou ik of een grotere of een duurdere heatsink kopen en dan met een fannetje met iets minder rpm (of beter 80mm ofzo).
Aangezien bij mij de 8045 en de swift niet passen heb ik voor de thermalright sk6 gekozen. Ik heb veel roundups van deze heatsink gezien en die zijn erg lovend! En de prijs valt ook wel mee.
Thermalright SK6 with Delta AFB-60MP fan 131,-
Dit is dus de 'stille' fan. Ikzelf pak de 30CFM fan.
Voor een relatief dure processor is dit geen slechte investering is mijn mening. En een 8045 of swift coolen 'misschien' iets beter en heb je het '80mm fan is stiller voordeel' maar je betaald wel weer iets meer. en voor jou proc die niet overgeclocked gaat worden is dat niet nodig.
Is 131,- teveel dan kun je nog altijd de OCZ Gladiator- Pure copper kopen. Of een van de 100-en andere heatsinks

Bekijk eens wat revieuws (er zijn er genoegin de search en in de nieuws sectie te vinden).
Misschien heb je er iets aan..