Toon posts:

demonstratiemode sony str-de475 niet uit te krijge

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Mijn vader heeft vanmiddag maar een nieuwe versterker gekocht met een 5.1 speakerset. De versterker, sony str-de475, heeft een demonstratie-mode als je de versterker voor de eerste keer aanzet. Via de aan-uit knop van de afstandsbediening uit te schakelen, staat in de handleiding maar dat lukt niet. De afstandsbediening is goed, want je kunt de versterker er wel mee aanzetten maar de demonstratie-mode niet. HELP! Wat moeten we doen?

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand wel mijn topic gelezen?

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op zaterdag 01 december 2001 18:21 schreef atothec het volgende:
heeft iemand wel mijn topic gelezen?
Ikke.

Mijn tip: lees de handleiding nog eens een keer en kijk achterin, in het troubleshooting gedeelte

Verwijderd

ja ik wel :P

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-08 13:04
Familie Kneus heheeh
shit dit is echt TE lachwekkend,
programmeer je Palm ff en frunik daarmee als afstandsbediening hehe

Verwijderd

Ik heb de STRDB-840 en als je bij moi de demonstatiemode zijn gang liet gaan ging hij vanzelf na de demonstratie op normale stand! Enkel wanneer de stekker er 2 weken of zo is uitgeweest gaat ie weer!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jongens, niet zo lullig :P.

Inderdaad, lees gewoon de handleiding, of breng 'm anders terug naar de winkel. Dan issie stuk. :o

Eerst: handleiding, dan forum ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

druk op de setup knop , stel alles in , kijk of hij daarna nog zeurt

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-07 17:11
Ja, alles instellen.
Op mijn Sony gaat die demo uit als de klok ingesteld is.
Om hem weer aan de zetten kan ik op het knopje display duwen.

Verwijderd

Only Sony....... Commerciele kutzooi... |:(
Het enige goede wat Sony maakt qua apparatuur,
is de ES lijn..
Demonstratie mode........ hehe laat me niet lachen......

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op maandag 03 december 2001 11:45 schreef NoiZe het volgende:
Only Sony....... Commerciele kutzooi... |:(
Het enige goede wat Sony maakt qua apparatuur,
is de ES lijn..
Demonstratie mode........ hehe laat me niet lachen......
Dank je wel voor deze nuttige bijdrage.

En atothec, mag ik je verzoeken om niet na 20 minuten al te beginnen met ongeduldige messages?

Verwijderd

ja ik heb dezelfde versterker al een hele tijd ben er echt super tevreden over alleen hoe die demo eraf krijgt is gewoon snel 2x uit en aanzetten als dat niet werkt zou ik het ook niet weten maar suc6 alvast

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor het snelle gezeur. Het probleem is al opgelost. De handleiding had ik wel gelezen maar je kon de demonstratie-mode niet uitzetten via de afstandsbediening zoals werd aangegeven. Eerst aanzetten > demonstratie-mode verschijnt > stekker eruit > weer aanzetten, demonstratie-mode foetsie.

Verwijderd

Op maandag 03 december 2001 11:53 schreef Jag het volgende:

[..]

Dank je wel voor deze nuttige bijdrage.

[..]
Your Welcome!!!!.......
En wat wou jij verder ook alweer zeggen met dit bericht?

Ik laat m'n mening uit over mijn bevindingen van
een product c.q. merk, maar ja dat mag natuurlijk
niet kerel!

Ik d8 trouwens dat je mij irritant vondt en verder niet ging reageren op mij.... Was dit ook niet van plan om bij jou te gaan doen, maarja als jij dan zonodig wat moet zeggen zeg ik dus maar wat terug, zo sociaal ben ik dan ook wel weer!.......

Verwijderd

Ehm nee dat is niet sociaal dat heet net zo kinderachtig zijn volgens mij, maar dat is mijn mening...

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Op maandag 03 december 2001 21:55 schreef NoiZe het volgende:

niet kerel!
Hey apie...in beginsel is je mening welkom, maar dan moet het wel gefundeerd zijn. Dat was ie absoluut niet.

Bovendien heeft de topicstarter er helemaal niets aan wanneer jij gaat roepen dat Sony kut is! Lekker belangrijk, hij heeft het ding al gekocht dus dat jij vindt dat Sony kut is is echt compleet onbelangrijk.

Geef mij maar een Warsteiner.

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 16:05

Jag

Op maandag 03 december 2001 21:55 schreef NoiZe het volgende:

[..]

Your Welcome!!!!.......
En wat wou jij verder ook alweer zeggen met dit bericht?

niet kerel!

Ik d8 trouwens dat je mij irritant vondt en verder niet ging reageren op mij.... Was dit ook niet van plan om bij jou te gaan doen, maarja als jij dan zonodig wat moet zeggen zeg ik dus maar wat terug, zo sociaal ben ik dan ook wel weer!.......
Ik meld je wat als je moderator, dit was namelijk een soort NOW voor een troll.
Posts met daarin de melding dat Sony kut is, zijn namelijk niet echt gewenst, zeker niet in een draad waarin iemand die Sony net gekocht heeft.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 00:12 schreef Knakker het volgende:

[..]

Hey apie...in beginsel is je mening welkom, maar dan moet het wel gefundeerd zijn. Dat was ie absoluut niet.

[..]
Uhmmzzzzzzzzzzz ff kijken.......
Owjah ik weet het weer,

Mijn mening bij deze topic is [b][i]gefundeerd[/b][/i] op het feit dat Sony te commercieel is:
A. Als je al een demo functie op je apparaat zet, maak dit dan als speciale functie die aangezet wordt indien nodig (voor winkels ed).
B. De demo functie gaat standaard aan bij de eerste keer aanzetten van het apparaat, wat echt alleen maar makkelijk is voor de winkelier.

Behoorlijk ON-Topic gezien het feit dat de Topic-Starter last heeft van een demo functie die er niet af wil gaan.

Wat moet ik dan zeggen? Erg fijn zo'n Sony apparaat wat standaard een demo functie laat zien/horen, zodat je thuis nog een keer alle functies kan bekijken waarvoor je je poen al (als het goed is) op de balie hebt gelegt.

Dit komt toch precies op het zelfde neer?
Je begrijpt toch wat ik bedoel of niet dan?
Of moet ik het specifiek gaan uitleggen?
Bij deze dus......

En bij opmerkingen zoals ...Familie Kneus... (zeker geen
aanval op menn0 btw) komt toch geen reactie zoals op die van mij? Deze was zelfs veel meer een attack op de topic-starter, ik geef PUUR mijn mening over het merk Sony.

Verwijderd

Op dinsdag 04 december 2001 00:34 schreef Jag het volgende:

[..]

Ik meld je wat als je moderator, dit was namelijk een soort NOW voor een troll.
Posts met daarin de melding dat Sony kut is, zijn namelijk niet echt gewenst, zeker niet in een draad waarin iemand die Sony net gekocht heeft.
Nou meneer Popie Jopie Moderator met je 10.000 pieken te spenderen aan installatie ow ow ow wat zal ik kopen?...

Ik heb absoluut niet het gevoel dat je me wat meld als een moderator, maar meer als mister Jag himself!

Verder: zie vorige post.....

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

Noize, doe gewoon even relax. Mag ik je waarschuwen je gewoon normaal te gedragen op dit forum?

Je post geheel offtopic een flame naar sony in dit topic, niemand heeft daar wat aan en als iemand daar wat van zegt (die daar voor aangenomen is) dan hoef jij hem daar niet voor vanalles uit te maken.

ALs je het niet eens bent met je waarschuwing mag je de bemiddelaar mailen: bemiddelaar@tweakers.net.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.