• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Nee, de batterij is nog goed.

Goed, ik heb dus een C35i, en nou is het me al een paar keer gebeurd dat m'n telefoon spontaan uit ging. Daarna is ie meestal gewoon weer aan te zetten. Soms loopt de tijd dan een paar uur achter.

Ik heb ook een keer gehad dat ie echt crashte, ik had nog wel beeld, maar ik kon niks doen (en dat zonder Windows ;)). Ook uitzetten wou niet, dus toen heb ik de accu eruit moeten halen.

Wat is er aan 't handje?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-03 08:58
Op zaterdag 01 december 2001 17:48 schreef BreadFan het volgende:

Ik heb ook een keer gehad dat ie echt crashte, ik had nog wel beeld, maar ik kon niks doen (en dat zonder Windows ;)). Ook uitzetten wou niet, dus toen heb ik de accu eruit moeten halen.

Wat is er aan 't handje?
Is algemeen x35 probleem, dat ze soms vastlopen, je kan dan overigens nog wel gebeld worden }:O maar opnemen ho maar.

Verwijderd

Is met Nokia 6210 ook veel voorkomend, je doet er weinig aan....

Gewoon ff re-booten ;)

Verwijderd

hmmz je batterij maakt geen contact waardoor die uitgaat, dus ff iets ertussen doen metalen plaatje ofzo :+
en tja dat crashen is software matig.. dus ergens je software ff upgraden

Verwijderd

Nieuwe firmware erop zetten kan een heeeleboel schelen.
Uiteraard laat je dit voor veel geld door siemens doen in plaats van het door ergens op 'n site te downloaden en met datakabeltje erop te zetten... >:)

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op zondag 02 december 2001 10:11 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
Nieuwe firmware erop zetten kan een heeeleboel schelen.
Uiteraard laat je dit voor veel geld door siemens doen in plaats van het door ergens op 'n site te downloaden en met datakabeltje erop te zetten... >:)
En er vervolgens achter komen dat je telefoon dood is zeker... Ik spreek uit ervaring :(.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 10:51 schreef AtHomer het volgende:

[..]

En er vervolgens achter komen dat je telefoon dood is zeker... Ik spreek uit ervaring :(.
Hehe.. heb ik gelukkig nog nooit gehad :P
Ondertussen 'n keer of 8 firmware geupdate, van verschillende siemens gsm's... gelukkig altijd goed gegaan :)

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:26

Destruction

(ex-)Automonteur

Draait de Nokia 3310 dan linux ofzo? mijn telefoon staat al non-stop een maand aan :+ :P

mod: ik kon het niet laten :+

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

Zelfde probleem hier met men A35, maarja, twent :+

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 14:14 schreef ZeTt het volgende:
Zelfde probleem hier met men A35, maarja, twent :+
tis gewoon irritant en je moet er iets tegen doen :+
dus gewoon een software update werkt altijd :)
Pagina: 1