Toon posts:

smoothvision

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen als ik smoothvision aandoe (2x of 4x of 6x maakt opzich niet uit) wordt me beeld echt super vaag. Lettertjes in cs zijn bijvoorbeeld niet scherp, ook in fifa2002 zijn in de menuutjes allemaal rare strepen aanwezig. Ik heb al vanalles geprobeerd met filters en alle opties aan/uit (texture compres, vsync enz enz).

Hebben meer mensen dit? Of moet ik ff terug naar powerline?
Vind et namelijk beetje zonde als dat niet (goed) werkt

btw admin ja het stond al in de radeon topic maar daar werd ik genegeerd ofzo ;)
wees ff liev

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Volgens mij is het normaal .. ik heb het ook maar had het ook met een GeForce3 en AA. Schijnbaar moet je dat op de koop toe nemen als je AA wilt gebruiken (daarom gebruik ik het ook nooit ;) ) ...

PC Specs

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Op zaterdag 01 december 2001 17:44 schreef GriFFF het volgende:
Mensen als ik smoothvision aandoe (2x of 4x of 6x maakt opzich niet uit) wordt me beeld echt super vaag. Lettertjes in cs zijn bijvoorbeeld niet scherp, ook in fifa2002 zijn in de menuutjes allemaal rare strepen aanwezig. Ik heb al vanalles geprobeerd met filters en alle opties aan/uit (texture compres, vsync enz enz).

Hebben meer mensen dit? Of moet ik ff terug naar powerline?
Vind et namelijk beetje zonde als dat niet (goed) werkt

btw admin ja het stond al in de radeon topic maar daar werd ik genegeerd ofzo ;)
wees ff liev
Heb je de SMOOTHVISION op Performance?

2 x Quality @ 1152-864 geeft zeer goede resultaten

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Dat mag met een GF3 helemaal niet voorkomen, dat is namelijk een van de verschillen tussen multisampling en supersampling.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
In theorie misschien niet .. praktijk was wel anders (vooral met Quinqunx of hoe dat ook heet ;) ).

PC Specs

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 16:19
ik heb altijd op 1024x768 4X smoothvision bij fifa 2002 aanstaan. In het menu zie dat soms 2 stepen, dan weer 5 strepen. Maar in het spel zie je er niks van, dus maakt het mij niet echt uit

Flickr

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:34

inXs

known as inXs

als ik smoothvision aanpas dan zie ik onder in dat status scherm ook een resolutie veranderen. Wat heeft dat ermee te maken eigenlijk?

superB

Pagina: 1