Toon posts:

Kunstmatige intelligentie / AI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gamers,

Welke 3d-game heeft nu de beste kunstmatige intelligentie/AI wat tegenstanders betreft ?? Ikzelf vind de commandos bij half-life/opposing-force tot nog toe de beste kunstmatige intelligentie hebben. Wat is jullie mening ? Is er een 3d-spel met een nog betere kunstmatige intelligentie/AI of is half-life wat dat betreft nog steeds de standaard ?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Unreal Tournament is een van de grootste en beste qua AI. Helemaal te tweaken in elk detail. Als je niet weet hoe is dat niet mijn probleem :+ en [PoD]bots zijn nog steeds beter dan de standaard HL AI.

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

hmm bij Deus Ex lieten de guards me ook regelmatig zweten (op hard, that is) :D

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Aliens Vs. Predator 1 2
RTCW die Nazi's schoppen soms mijn grenade terug :(

:)

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 19:00 schreef Solid_Seal2 het volgende:
RTCW
/me vond 'm juist een brakke AI hebben :+

Verwijderd

RTCW heeft de beste AI die er is.. granaat-terugschoppende vijanden, en ze duiken weg als je op ze schiet, ze zoeken dekking als ze moeten reloaden, ze vallen aan als jij reload.. naja noem maar op. Echt, zo goed heb ik het nog niet gezien :)

Verwijderd

Aliens Vs. Predator 1 2

ROFL!!! :D
Heeey.. Ik ga dan maar eens RTCW spelen :D
Kanik ff lachen hoe hun voetbal gaan spelen met mijn nades :)
Ik vind btw. Q3 ook best wel goede AI hebben, alleen soms een beetje te goed :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:11
Op zaterdag 01 december 2001 17:45 schreef GambitRS het volgende:
Unreal Tournament is een van de grootste en beste qua AI. Helemaal te tweaken in elk detail. Als je niet weet hoe is dat niet mijn probleem :+ en [PoD]bots zijn nog steeds beter dan de standaard HL AI.
POD is niet goed heeft gewoon wallhack.

• lolo_konijn
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 13:22

lolo_konijn

huppel de huppel

vond het wel leuk bij RTCW om de ventjes zich te zien verstoppen voor je. Ik heb een keertje 2 rondjes om een box moeten sluipen om het ventje, dat steeds weer om het hoekje verdween, te kunnen neerschieten :D :+

MSI K8N Neo, A64 3000+, 1024 400, 20 GB maxtor, 160 GB hitachi, radeon 9800, dvd brander, tv kaart, geluidskaart

Verwijderd

Aliens Vs. Predator 1 2

rtcw idd lekker man die granaat terugschoppen, vind ik vet gaaf,
in lvl 2 in rtcw is er een duitser die via een speciaal jumpje probeert op een richeltje te komen zodat ie bij me kan komen.. dat ie dat zelf bedenkt, vind ik best goed, het was niet ingeprogd want ik reloadde 1 van mn savd games en daarna deed ie het niet meer..
AI van rtcw is errug :9~ goed

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 19:44 schreef strlen het volgende:
RTCW heeft de beste AI die er is.. granaat-terugschoppende vijanden, en ze duiken weg als je op ze schiet, ze zoeken dekking als ze moeten reloaden, ze vallen aan als jij reload.. naja noem maar op. Echt, zo goed heb ik het nog niet gezien :)
hij heeft het door! :)
master ja, dat ze wegduiken als je schiet en dat ze niet in SOF style blijven staan is echt masterlijk

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Op zaterdag 01 december 2001 19:25 schreef Numb1 het volgende:

[..]

/me vond 'm juist een brakke AI hebben :+
Ja duh op EASY is alles makkelijk :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 20:55 schreef Solid_Seal2 het volgende:

[..]

Ja duh op EASY is alles makkelijk :)
:D

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ik vond die AI dom, zoals die bom ontmantelde, the red whire!, let me get the manuel!, no take the bleu one, its always the same. kabooooooooom! :)

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 21:31 schreef Mister_X het volgende:
ik vond die AI dom, zoals die bom ontmantelde, the red whire!, let me get the manuel!, no take the bleu one, its always the same. kabooooooooom! :)
Doet me wel heel erg denken aan Max Payne.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 00:24
Op zaterdag 01 december 2001 21:31 schreef Mister_X het volgende:
[afzijkmodus]
jij had zeker niet zoon goed cijver voor engels... :P
[/afzijkmodus]

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
Age of Empires II , vind ik op hard nivo niet echt te doen, terwijl de meeste RTS wel ok is

...

Verwijderd

ROLF ROLF ROLF LOLZ LOLZ LOLZ whahahaha

• Termy
  • Laatst online: 23:47

Termy

valt er nog wat te fragge?

de RTCW ai heeft een aantal leuke dingen maar over het algemeen zijn ze toch echt dom. ik speel het op medium voor de goeie orde. dat ze wegduiken is misschien wel grappig, maar als je rondjes om ze heen draait terwijl je herlaadt presteren ze het toch te wachten met schieten tot je zelf begint te schieten... erg raar en niet slim want met sten zijn ze snel dood :+

de meest slimme tegenstanders zijn toch nog wel die sten-meiden. de gewone soldaten zijn idd erg realistisch= d0m :)

maar ja, ik heb eigenlijk nog geen enkele AI gezien die nooit iets heel doms deed..

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Op zaterdag 01 december 2001 23:41 schreef Termy het volgende:
de RTCW ai heeft een aantal leuke dingen maar over het algemeen zijn ze toch echt dom. ik speel het op medium voor de goeie orde. dat ze wegduiken is misschien wel grappig, maar als je rondjes om ze heen draait terwijl je herlaadt presteren ze het toch te wachten met schieten tot je zelf begint te schieten... erg raar en niet slim want met sten zijn ze snel dood :+

de meest slimme tegenstanders zijn toch nog wel die sten-meiden. de gewone soldaten zijn idd erg realistisch= d0m :)

maar ja, ik heb eigenlijk nog geen enkele AI gezien die nooit iets heel doms deed..
harvesters uit C&C reeks... vinden het altijd heel uitnodigend de vijandelijke basis in te rijden :P .

Steam

Verwijderd

Bij MOH [Medal of Honour] op de PSX konden de duitsers ook al de granaten oppikken en naar jouw terug gooien >:)

• Solid Seal

Solid Seal

3D Printer N00b

Op zaterdag 01 december 2001 23:48 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

harvesters uit C&C reeks... vinden het altijd heel uitnodigend de vijandelijke basis in te rijden :P .
LoL (nou ja niet echt)

Waar is m'n harvie?
...
...Harvester under attack!
...
A ha,daar is ie..
...
...Harvester DESTROYED!
...
Aaahhhh neeeee k***********t
...
Wat deed ie eigenlijk daar tussen al die teslacoils?
...
/me seal drukte een paar keer op "N" om te kijken of er nog meer waren
...
...
nee dus!

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 00:03 schreef LaptopDude het volgende:
Bij MOH [Medal of Honour] op de PSX konden de duitsers ook al de granaten oppikken en naar jouw terug gooien >:)
En dan knalt ie in zijn hand kapot :+

Verwijderd

Swat 3 AI op 20 (in de options dus) is ook wel goed. Niet alleen zijn de tegenstanders wat intelligenter, maar ook de rest van je team gedraagt zich een stuk.. logischer. Best tof om te zien hoe ze een kamer binnenvallen, de suspects confronteren, dekking zoeken, de uitgangen dekken, en rapporteren hoe ze ervoor staan.

Als je die AI trouwens op 1 zet zijn de suspects wel errug dom: er stond een keer zo'n vent op 3 meter van me af, ik schreeuw dattie zn wapen moet laten vallen, hij negeert me, ik schiet met een shotgun zn AK uit zn poten, hij kijkt me een beetje vreemd aan, en bukt vervolgens om zn AK weer op te pakken. :+ Ben je dan dom of ben je dan dom !! >:)

Verwijderd

Op zondag 02 december 2001 00:25 schreef Sneech het volgende:
Swat 3 AI op 20 (in de options dus) is ook wel goed. Niet alleen zijn de tegenstanders wat intelligenter, maar ook de rest van je team gedraagt zich een stuk.. logischer. Best tof om te zien hoe ze een kamer binnenvallen, de suspects confronteren, dekking zoeken, de uitgangen dekken, en rapporteren hoe ze ervoor staan.

Als je die AI trouwens op 1 zet zijn de suspects wel errug dom: er stond een keer zo'n vent op 3 meter van me af, ik schreeuw dattie zn wapen moet laten vallen, hij negeert me, ik schiet met een shotgun zn AK uit zn poten, hij kijkt me een beetje vreemd aan, en bukt vervolgens om zn AK weer op te pakken. :+ Ben je dan dom of ben je dan dom !! >:)
lol :)

De AI in Fifa '94 (Fifa 1) was ook geweldig :)
*Er rolt een bal zachtje richting het vijandelijke doel* ->
"Die zal de keeper wel pakken" ->
*Bal rolt in het doel*
*Keeper valt op de grond om de bal te pakken* :?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-02 17:42
LOL ach joh die bal ging gewoon te snel voor de AI o te reageren >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Op zondag 02 december 2001 00:25 schreef Sneech het volgende:
....
Opzich nog best wel slim (de ai dan)....
Ook dat soort mensen moeten er zijn :+
Pagina: 1