logitech cordless desktop optical

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 21:09
weet iemand waar ik die toetsenbord voor weinig kan halen? ik weet dat je kan kijken op pricewatch maar ik hoorde dat die niet zo zeer compleet was.

PS: wat wel raar was bij pricewatch is dat een paar dagen geleden bij TWP de prijs stond op 256,- en een paar uur daarna stond ie opeens op 280,-

Verwijderd

Prijs ligt tussen ongeveer 250,- tot 350,-. 350,- is echt te duur, 300,- is netjes en alles daaronder is goedkoop.

Verwijderd

De prijs ligt rond de 300 +/-

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
offtopic:
Ik heb vandaag ook naar zo'n setje zitten kijken, maar ik vind em te duur. Wel had ik een zwart toetsenbord en muis nodig, wat heb ik nu gedaan: De muis is een Logitech Dual Optical geworden en daarbij heb ik een zwart Cherry keyboard gekocht voor 5 tientjes (die typen heerlijk en zijn oersterk). Mooie combinatie en de knopjes op zo'n multimedia toestenbord gebruik ik toch niet.
Daarbij gaat mijn voorkeur uit naar een draadje omdat dit toch de meest betrouwbare verbinding is.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• pipo01
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-08 21:09
weet iemand hoe het bij twp computers zit? aangezien ik net bereid was om daar die logitech te kopen voor 256 gulden, hadden ze de prijs met bijna 25 gulden verhoogd.

maar weet iemand een adresje waar ik die logitech voor rond de 250 gulden kan kopen (naast die in de pricewatch staan)?

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Zie verder de pricewatch, [search] of Google :P :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.