Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Heb je enable folder view for FTP sites ook aangevinkt bij tools=> internet options=> advanced => browsing
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Die optie kan ik dus niet vinden... Er staat niets wat er op lijkt.Op zaterdag 01 december 2001 17:32 schreef PeeDjeeH het volgende:
Heb je enable folder view for FTP sites ook aangevinkt bij tools=> internet options=> advanced => browsing
Ik gebruik liever gewoon IE daarvoor. Scheelt weer een programma en zo actief ben ik toch niet op FTP gebied (alleen een beetje homepage/GoT plaatjes uploaden etc.Op zaterdag 01 december 2001 17:38 schreef casje_iersel het volgende:
gebruik gewoon leech dan ofzois maar id-tje

hier moet ie tussen staan.
LeechFTP is eigenlijk wel een goeie oplossing, je kan er ook meerdere threads mee openen.
Zo ziet het er bij mij uit (geen Photoshop aan te pas gekomen!):

Als ik gewoon niet goed kijk moet je het zeggen hoor, maar ik kan het echt niet vinden...

Als ik gewoon niet goed kijk moet je het zeggen hoor, maar ik kan het echt niet vinden...
Hmmz, wazig dat dit dan het verschilt is tussen de Engelse en de Nederlandse versie van IE6. Ik heb hier zelf geen Nederlandse versie om het eens uit te zoeken.
IE werkt volgens mij ook erg makkelijk hoorOp zaterdag 01 december 2001 20:33 schreef Warbringer het volgende:
www.cuteftp.com
of leechftp, of flashfxp, of ws_ftp of whatever.. stukken makkelijker
Ik heb nu ook "Standaardinstellingen herstellen" geprobeerd, zonder resultaat. Nog ideeën hoe ik dit op kan lossen
Is er dan misschien iemand die in de Nederlandse versie van IE 6 wel de optie "Mapweergave voor FTP inschakelen" erbij heeft staan
Ik had net IE 6 geïnstalleerd op een kale Windows 98, en hij staat er gewoon bij:

Lijkt me erg vreemd als die optie er bij jouw niet bij staat.
Anders toch maar eens een heel simpel FTP programma downloaden, zoals Cupertino (300 kb).

Anders toch maar eens een heel simpel FTP programma downloaden, zoals Cupertino (300 kb).
Athlon 64 3500+ s939 | MSI K8N Neo2 Platinum S 939 | Tagan 480W | 2 x 512MB G.Skill PC4400 @DDR 550 Dual Channel | 2 x WD 160GB 8MB SATA150 7200RPM @ Raid0 | Sapphire 9800PRO
Ik heb inmiddels die FTP optie er weer bij staan, door in de registry iets aan te passen. Alleen werkt de functie niet echt... Herinstallatie van IE mocht ook niet helpen.Op maandag 03 december 2001 16:12 schreef Chris10 het volgende:
Ik had net IE 6 geïnstalleerd op een kale Windows 98, en hij staat er gewoon bij:
[afbeelding]
Dat Cupertino heb ik na even zoeken gevonden en geprobeerd, en het werkt fantastisch! Het bevalt zelfs beter dan FTP'en in IE. Thanx!
Pagina: 1