Toon posts:

Foutmelding bij opstarten p.c.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Ik heb effe een kort simpel vraagje. Een vriend van mij heeft vandaag 512 mb SDRAM geheugen gekocht en dat in zijn geheugenbank gepropt en de p.c. aangezet. Na dit gedaan te hebben geeft de p.c. tijdens het opstarten continu 1 lange piep achter elkaar aan. Hij komt niet door de post en stuurt ook niks meer aan zoals bijvoorbeeld de monitor. Verder gaan de coolers wel aan. Ik heb alle geheugen al eruit gehad en mogelijk combi's weggelaten of verwisseld maar vrees dat mobo dood is. Wat denken jullie ?

Verwijderd

Topicstarter
Had ik al vermeld dat nu blijkt dat ie waarschijnlijk RDRAM in zijn p.c. heeft :)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op zaterdag 01 december 2001 17:35 schreef TylerD het volgende:
Had ik al vermeld dat nu blijkt dat ie waarschijnlijk RDRAM in zijn p.c. heeft :)
heeft ie er ook van die dummie's bij gedaan dan :?

en ik hoop dat je dan een foutje hebt gemaakt met je eerste post > sdram >:)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Ja ik had dat ook, haal alle sims er eens uit en doe alleen die nieuwe sim erin als ie het niet doet moet je FF alle apparaten loskoppelen (DVD, CDRW, ZIP etc.) totdat ie gewoon opstart en dan steeds stapje voor stapje aankoppelen. Suc6

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 01 december 2001 17:39 schreef chucky666 het volgende:

[..]

heeft ie er ook van die dummie's bij gedaan dan :?

en ik hoop dat je dan een foutje hebt gemaakt met je eerste post > sdram >:)
Errrrr helaas niet, ik denk dat ze mobo is opgeblazen of zijn geheugenbank want hij heeft dus echt een sdram in een rdram bank gestopt en de p.c. aangehad. En ja hij heeft die vage dummie dingen ook