[RTCW] slecht spel, is er geen patch?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013
Als ik aan het spelen ben dan kan ik geen spel laden omdat RTCW dan crasht, als ik soms door een gang loop dan crasht het (al 2x gebeurt), sommige scripts van mannetjes werken niet goed (dat level met die snooper rifle, bij de farmhouse staat een soldaat die normaal rondloopt alleen doet ie dat de laatste tijd niet meer :? dus heb ik moeten cheaten om er langs te kunnen (en ben geen n00b, niemand komt er langs als je er niet langs kan sluipen en niet neerschieten zonder alarm te slaan)). Ik ben toch niet de enige met dit probleem? Misschien komt het omdat ik win2k gebruik, of hij vindt mijn radeon niet lief, of ik had trueform niet aan moeten zetten, of RTCW heeft gewoon de pik op me omdat ie niet tegen z'n verlies kan, maar er zitten nog zat bugs in.

MechWarrior || Monsters Game

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-11 18:44

Tourniquet

Hiya, fellas!

Is het gelijk een slecht spel omdat hij het bij jou niet goed doet? Misschien ligt het wel aan jouw systeem? Problemen met vastlopers enz. heb ik helemaal niet.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• GambitRS
ik heb het ook niet uit de winkel :+ heb versie 1.00 en zelfs opnieuw instaleren hielp niet. Als alle andere spellen het wel goed doen dan ligt het dus niet aan mijn systeem maar aan slechte programeer code. Neem bijvoorbeeld het spel giants, prima spel en ziet er leuk uit, maar toen ik mijn gts2 nog had crashte het om de 5 minuten. Dat lag aan het spel, niet aan nvidia. Iedereen had er last van in de forums, behalve sommige geluksvogels. Als het spel het niet doet op mijn systeem ligt dat niet aan mijn systeem maar aan slechte programeercode van de makers. Het is aan hun de taak om het werkend te maken.

en Lite-on is niet light aan, en een geluidsvernietiger levend wordt sounddestroyer alive, niet soundblaster live.

Verwijderd

[RTCW] slecht spel, is er geen patch?
Je wilt een patch dat het spel beter wordt :? ;) :P

• GambitRS
Op zaterdag 01 december 2001 17:32 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Je wilt een patch dat het spel beter wordt :? ;) :P
Ik wil een patch zodat ik spellen kan laden zonder dat RTCW weer eens crasht.

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 17:33 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Jij bent in geen positie om een patch te eisen. Denk daar maar eens over na.

Verwijderd

Op zaterdag 01 december 2001 17:33 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Weet ik, ik zit maar een beetje te pesten :) Maar voor je probs... weet je zeker dat het niet aan drivers kan liggen of zo? Misschien gewoon eens andere proberen of een herinstall of anders een format :P

• GambitRS
Op zaterdag 01 december 2001 17:34 schreef ds het volgende:

[..]

Jij bent in geen positie om een patch te eisen. Denk daar maar eens over na.
ik als consument ben wel in een positie om dat te eisen. Ik krijg het spel voor m'n verjaardag maar als het zo brak is dat het blijft crashen dan stuur ik het terug.

• dhonline
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11 16:58
Op zaterdag 01 december 2001 17:28 schreef GambitRS het volgende:
ik heb het ook niet uit de winkel :+
En dan lopen zeuren als het niet werkt.
Koop hem nu maar eerst, dan heb je reden tot klagen.

Verwijderd

Jij bent in geen positie om een patch te eisen. Denk daar maar eens over na
Hehe wijze woorden ;)

Als het spel het niet goed doet bij jou dan ligt dat aan je eigen systeem dus niet gelijk het spel slecht noemen. Het is gewoon een Q3-engine based game en die doen het ALTIJD super

I rest my case :)

• GambitRS
Op zaterdag 01 december 2001 17:36 schreef DMaarten het volgende:

[..]

Weet ik, ik zit maar een beetje te pesten :) Maar voor je probs... weet je zeker dat het niet aan drivers kan liggen of zo? Misschien gewoon eens andere proberen of een herinstall of anders een format :P
ik zie niet in hoe beeldkaart drivers het laden van savegames kan beinvloeden, herinstall levert niets op en format begin ik niet aan want win2k loopt net zo lekker :+

• GambitRS
Op zaterdag 01 december 2001 17:37 schreef Ex_Inferis1 het volgende:

[..]

Hehe wijze woorden ;)

Als het spel het niet goed doet bij jou dan ligt dat aan je eigen systeem dus niet gelijk het spel slecht noemen. Het is gewoon een Q3-engine based game en die doen het ALTIJD super

I rest my case :)
Mooi niet dus. Speel maar bidforpower zonder in je reg te tweaken, ziet er lelijk uit op een Radeon 8500. En van die zwarte randjes om textures wordt ik ook niet blij van. Andere spellen hebben er geen last van, dus om dan de radeon de schuld te geven :? En omdat iets op jouw systeem het doet betekent niet dat het op elk systeem het doet, maar als je een spel maakt is een van de vereisten dat het wel op elk systeem werkt dat aan de specs voldoet. Bovendien help je niet en lok je me gewoon uit, dus ga ergens anders lopen blaten.

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Op zaterdag 01 december 2001 17:40 schreef GambitRS het volgende:

[..]

Mooi niet dus. Speel maar bidforpower zonder in je reg te tweaken, ziet er lelijk uit op een Radeon 8500. En van die zwarte randjes om textures wordt ik ook niet blij van. Andere spellen hebben er geen last van, dus om dan de radeon de schuld te geven :? En omdat iets op jouw systeem het doet betekent niet dat het op elk systeem het doet, maar als je een spel maakt is een van de vereisten dat het wel op elk systeem werkt dat aan de specs voldoet. Bovendien help je niet en lok je me gewoon uit, dus ga ergens anders lopen blaten.
Weet je wat jij bent ?

-- een sukkel --

in hart en nieren.
Topic alleen al: man, koop eens een stabiel systeem.
Aars.

-- Altijd blijven prutsen --

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmmmz Ik snap het niet helemaal
Op zaterdag 01 december 2001 17:28 schreef GambitRS het volgende:
ik heb het ook niet uit de winkel :+
Op zaterdag 01 december 2001 17:36 schreef GambitRS het volgende:

[..]

ik als consument ben wel in een positie om dat te eisen. Ik krijg het spel voor m'n verjaardag maar als het zo brak is dat het blijft crashen dan stuur ik het terug.
aha je hebt hem voor je verjaardag gekregen illigaal en dan stuur je hem maar terug naar d emakers van RTCW |:(
Je hebt gewoon een brak systeem dennk ik

Verwijderd

1 woord : n00b

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11 17:01
Op zaterdag 01 december 2001 19:58 schreef SaURoN het volgende:
[..]

[..]

aha je hebt hem voor je verjaardag gekregen illigaal en dan stuur je hem maar terug naar d emakers van RTCW |:(
Denk het niet.

RTCW is nogal buggy qua crashes enzo.
Kan gebeuren he ?

Maar verschilt ook wel per systeem, maar buggy is het wel.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:07
Op zaterdag 01 december 2001 19:55 schreef FoggyFreek het volgende:

[..]

Weet je wat jij bent ?

-- een sukkel --

in hart en nieren.
Topic alleen al: man, koop eens een stabiel systeem.
Aars.
ROFL, jij neem ieg geen blad voor de mond :D . Dit hele topic slaat nergens op, maar jou reply is nog erger :P .
Maar inderdaad, het spel is zo stabiel als wat, werkt bij iedereen aan wie ik hem hebt 'geleend' dus het ligt toch ECHT aan jou PC...

Steam

• GambitRS
wat een overjarige pubers hier. Net overal gelezen dat ik niet de enige ben. En ik heb een stabiel systeem hoor, maar dat geloof je vast niet omdat je waarschijnlijk intel gek bent ofzo. Ik hoop iig op een patch.

• GambitRS
Op zaterdag 01 december 2001 19:58 schreef SaURoN het volgende:
[..]

[..]

Nee, ik heb hem nu al illegaal en krijg de echte voor mijn verjaardag. Wil ook MP spelen en dan moet je een key hebben en ik ben niet zo flauw om die te kopieren uit de winkel om dan iemand anders last te bezorgen.

• GambitRS
Op zaterdag 01 december 2001 20:15 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
1 woord : n00b
1 ander woord: eikel

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kleuters, sim -pel :P.