Hoi ik zat wat te bladeren op een site voor elektronica en ik kwam deze schakeling tegen klinkt wel stoer
HD meter
Iemand deze wel eens geprobeerd
HD meter
FF toevallig, ik was vandaag op zoek naar hdd led meters. Kwam ook op die site, ben wel van plan om ziets te maken. Probeer is de search en zoek is op ''hdd meter''Op zaterdag 01 december 2001 17:10 schreef TrailBlazer het volgende:
Hoi ik zat wat te bladeren op een site voor elektronica en ik kwam deze schakeling tegen klinkt wel stoer
HD meter
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
Verwijderd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd

Gezocht!
Router
Verwijderd
Deze schakeling reeds uitgewerkt?Op zaterdag 01 december 2001 22:10 schreef thedolf het volgende:
zoals beloofd
-afbeelding-
Resizen en draaien doe je zelf maar
Gezocht!
Router
Mooi schemaatjuh hoor! Maar wat voor een diode heb je gebruikt en wat voor opto-coupler???Op zaterdag 01 december 2001 20:27 schreef thedolf het volgende:
Ik heb een andere die iets geavanceerder is. Want die van mij kan je optimaal instellen aangezien elke HD anders is dus ook de HD led aansturing (raar maar waar)
Ik zal hem zo ff uppen
Speed kills, but beauty lives forever...
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Verwijderd
Verwijderd
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
???Op zondag 02 december 2001 13:00 schreef Super_ik het volgende:
jep, kep um ontworpe en hij werkt perfect
Gezocht!
Router
Die van mij bestaat uit een normaal HD ledje met daarnaast die led balk met 10 ledjes.
Gezocht!
Router
8<------------------------------------------------------------------------------------
Ik had het over dat andere schema. Ik had ff niet opgeletOp zondag 02 december 2001 22:47 schreef Super_ik het volgende:
HD meter
dit schema heb ik echt wel ontworpe, kijk maar s bij de search, staan verschillende topics over
Gezocht!
Router
zucht, kon dat maarOp maandag 03 december 2001 17:18 schreef Neptunus het volgende:
Zoek eens op trylithium dan zal je uitvinden dat hij de eerste was!!!
Verwijderd
Wat kost het btw aan onderdelenOp zaterdag 01 december 2001 20:27 schreef thedolf het volgende:
Ik heb een andere die iets geavanceerder is. Want die van mij kan je optimaal instellen aangezien elke HD anders is dus ook de HD led aansturing (raar maar waar)
Ik zal hem zo ff uppen
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...